alders forskellen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Tullepoder

Her er der også 7 år imellem os. Da vi lærte hinanden at kende, var jeg 21 og han var 28, vi har været sammen i godt 7 år vi har aldrig hørt noget for alders forskellen, ej helller mærket den..

Hvis k har det godt sammen, så 'go for it'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

min kæreste og jeg har været sammen knap 8 år og venter barn nr 2 sammen 

da vi mødtes var jeg 18 og han var 30. 

Idag er vi 26/38 så det er jo en forskel på 12 år. 

De eneste som havde det lidt svært var hans Eks, som han har 2 børn med.... Men når alt kommer til alt, er det så ik altid svært at se eksen komme videre, selvom man selv er det forlængst ? 

Den anden var min mor. Hun er kun 4 år ældre end min kæreste, da hun fik mig som 16 årig. Det var lidt svært, men hun har vendet sig til det 

Jo det er hvis meget normalt, det hvis ikk så meget med alder og dog eksen havde nok set dig som den nye unge fangst ..

okey der er så lidt mellem fyren og min mor heh - hun er nemlig 44.

Anmeld

20. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

jeg er begyndt at skrive med en mand på 32 - jeg er selv 24 , men 25 lige om hjørnet.

er det for meget en alder forskelle på 7år ? hvis alt svinger og er godt. jer der har den alders forskel. høre i for det ??

Kærlighed har ingen alder.
Der er 6 år mellem min mand og jeg

Anmeld

20. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

jeg er begyndt at skrive med en mand på 32 - jeg er selv 24 , men 25 lige om hjørnet.

er det for meget en alder forskelle på 7år ? hvis alt svinger og er godt. jer der har den alders forskel. høre i for det ??

mine drenges far er 32, på nuværrende tidspunkt, og tvillingers far er 31 og jeg er også selv 24, så jeg siger jo helt klart nej

Anmeld

20. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

der er knap 10 år mellem mig og min kæreste, var 19 og 29 da vi mødte hinanden, og næste måned har vi været sammen i 7 år
kunne ikke have ønsket mig en bedre mand, han var bare lige det jeg ønskede da jeg stod som 19 årig og synes alle fyre var noget værre lort.
nu har jeg ikke andre at sammenligne med i sengen, men altså vil da sige at min kæreste er nu 36 og jeg klager bestemt ikke

Anmeld

20. august 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Jeg er sammen med en hvor der er 17 års forskel,
Ingen problemer fra familie og venner,
Det eneste problem har været k forhold til hans søn som er 15 hvor jeg er 22, han er den eneste der har haft det svært.
Hvilke jo er helt i orden .

Anmeld

20. august 2013

camilla10

Anonym skriver:

7 år mellem os  Vi har nu kendt hinanden i 18 år 

Anmeld

20. august 2013

Juliekp

Jeg er 19 og kæresten er 28, jeg synes det er helt perfekt

Anmeld

20. august 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Jeg er 22 og min kæreste 28 og vi har det fantastisk Aldersforskellen betyder intet  

Anmeld

20. august 2013

o1Mutte

7 år er da ingenting

Her er der 11, næsten 12 år imellem os, og det fungere fint Vi har været sammen i 4 år og er gift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.