godmorgen med opkast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

NinaNymannMadsen

twinny skriver:

Tak søde. 

Der har ikke rigtig været mere efter han har fået lidt mad og drikke.  Så nu må vi se. Men skriver revet æble bag øret. 

så lidt.
håber ikke der kommer mere for det er bare rigtig træls når de er syge.

men god bedring med ham hvertfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Clisolka

Godmorgen, tøser. 

Min ene søn vækkede mig kl 5 ved at kaste op på mig. 

Han kaster op med jævne mellemrum. Det er klar væske der kommer. Hvad skal have at spise? 

Han får masser a væske i små mængder med 10-15 min mellemrum. 

Øv, sikke en vækning. Bella havde den omgang sidste weekend - vi gav hende hvad hun ville have, men holdte os langt væk fra mælkeprodukter. 

Jeg fik hende til at drikke lidt cola og spise lidt ristet brød. Ond ond mor med cola, men det virkede  Hun kastede op fra 6 morgen til 10 formiddag, så endte det i den anden ende  Dagen efter var hun frisk igen 

Go bedring med ham 

Anmeld

20. august 2013

Lusi

Babymor2010 skriver:

Øv, sikke en vækning. Bella havde den omgang sidste weekend - vi gav hende hvad hun ville have, men holdte os langt væk fra mælkeprodukter. 

Jeg fik hende til at drikke lidt cola og spise lidt ristet brød. Ond ond mor med cola, men det virkede  Hun kastede op fra 6 morgen til 10 formiddag, så endte det i den anden ende  Dagen efter var hun frisk igen 

Go bedring med ham 

Vi plejer også at give cola, når de kaster op.. Det virker altså!

Min søn vågnede også igår kl lort og kastede op. Men det blev heldigvis kun den ene gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.