godmorgen med opkast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
12 svar
8 synes godt om
20. august 2013

twinny

Godmorgen, tøser. 

Min ene søn vækkede mig kl 5 ved at kaste op på mig. 

Han kaster op med jævne mellemrum. Det er klar væske der kommer. Hvad skal have at spise? 

Han får masser a væske i små mængder med 10-15 min mellemrum. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Maja88

twinny skriver:

Godmorgen, tøser. 

Han kaster op med jævne mellemrum. Det er klar væske der kommer. Hvad skal have at spise? 

Min læge siger det de vil have..

Anmeld

20. august 2013

serinasmor

twinny skriver:

Godmorgen, tøser. 

Han skal have saft og kiks... Saft er vigtigst så han får noget væske ... Vi plejer bruge sugerør for at det er mere spændende at drikke noget

God bedring

Anmeld

20. august 2013

2721

På børneafdelingen vi var indlagt sagde børnelægen at de skal have lige præcis det de har lyst til, selvfølgelig må man som for ældre godt selv tænke, men som udgangspunkt skulle der ikke være noget der er bedre end andet så længe du prioritere væske som det første

Anmeld

20. august 2013

twinny

Okay tak, tøser.

Han får mælk, da han ikke vil have andet. Så har han lige fået lidt havregrød med banan og lidt sukker på.  Så nu må vi hvad resten a dagen tilbyder. 

God dag til jer alle.  

Anmeld

20. august 2013

twinny

twinny skriver:

Okay tak, tøser.

Han får mælk, da han ikke vil have andet. Så har han lige fået lidt havregrød med banan og lidt sukker på.  Så nu må vi hvad resten a dagen tilbyder. 

God dag til jer alle.  

Og en riskiks med salt.  

Anmeld

20. august 2013

Fuglemor

Vi kastede som børn altid op yderligere når vi fik mælk. Så ville holde mig til anden væske ogsåbrød af en artart

Anmeld

20. august 2013

twinny

Fuglemor skriver:

Vi kastede som børn altid op yderligere når vi fik mælk. Så ville holde mig til anden væske ogsåbrød af en artart

Der har ikk været noget opkast siden han har fået mælk og mad. Og det er det eneste, han vil drikke.  

Men tak for svaret. 

Anmeld

20. august 2013

NinaNymannMadsen

revet æbel er også rigtig godt.
min den bette kastede op hele dagen igår og vi ved endnu ikke om der kommer noget i dag. hun har fået yoghurt her til morgen.

og så alt det væske han vil ha bare i små mængder af gangen. specielt hvis han lige har kastet op er det godt lige at gi en lille bitte smule at skylde munden med.

Anmeld

20. august 2013

twinny

NinaNymannMadsen skriver:

revet æbel er også rigtig godt.
min den bette kastede op hele dagen igår og vi ved endnu ikke om der kommer noget i dag. hun har fået yoghurt her til morgen.

og så alt det væske han vil ha bare i små mængder af gangen. specielt hvis han lige har kastet op er det godt lige at gi en lille bitte smule at skylde munden med.

Tak søde. 

Der har ikke rigtig været mere efter han har fået lidt mad og drikke.  Så nu må vi se. Men skriver revet æble bag øret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.