Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Godaften. Jeg er startet i praktik i et køkken og efter ha været der i 2 dage har jeg fået ansvaret for at lave deres " special" salat.Det skal være en lidt anderledes salat end bare sådan en med iceberg og majs og ærter. .Jeg kan ikke lige komme på noget til i morgen har i nogle gode salater
Godaften. Jeg er startet i praktik i et køkken og efter ha været der i 2 dage har jeg fået ansvaret for at lave deres " special" salat.Det skal være en lidt anderledes salat end bare sådan en med iceberg og majs og ærter. .Jeg kan ikke lige komme på noget til i morgen har i nogle gode salater
Jeg laver tit en med hvidkål, rødkål, persille, rødløg eller almindelige løg, æbler, lidt blå birkes og nogle pristede græskarkerner.
Dressing laver jeg af honning, rapsolie, æbleeddike og lidt salt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I vores kantine på arbejde fik vi en salat bestående af: tomater, rødløg, feta og vandmelon. Dressingen var noget oliehalløj og krydret med salt og peber - tror jeg. Det var såhhh guf!
Held og lykke med det, spændende at høre hvad du finder på
Vh. Louise
EnGodMor skriver: Jeg laver tit en med hvidkål, rødkål, persille, rødløg eller almindelige løg, æbler, lidt blå birkes og nogle pristede græskarkerner. Dressing laver jeg af honning, rapsolie, æbleeddike og lidt salt
Åh snot telefon. Der skulle stå risrede græskarkerner kan åbenbart ikke rettedet fra mmobilen af
Jeg laver disse indimellem:
Iceberg, Jordbær & Vindruer, enkelt men lækkert..
Perlespelt, Agurk, Bladselleri, Tomat, Peberfrugt, Gulerødder, Rødløg, evt. Feta - Det er lækkert og anderledes, samt mætter godt med perlespelt.
Eller pasta med grøn pesto, peberfrugt, cherry tomat, ærter og bacon topping mmh..
EnGodMor skriver: Åh snot telefon. Der skulle stå risrede græskarkerner kan åbenbart ikke rettedet fra mmobilen af
græsk salat. tomat, agurk, løg, feta og oliven med olie og eddike.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128