Salat hjælp! !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.415 visninger
27 svar
18 synes godt om
19. august 2013

MyLove E

Godaften.

Jeg er startet i praktik i et køkken og efter ha været der i 2 dage har jeg fået ansvaret for at lave deres " special" salat.
Det skal være en lidt anderledes salat end bare sådan en med iceberg og majs og ærter. .

Jeg kan ikke lige komme på noget til i morgen har i nogle gode salater

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Missy89

Jeg laver mange salater med vandmelon for tiden. Alle slags salat kan bruges og med agurk, avokado, cherrytomater, græskar kerne.

Eller noget spidskål, gulerødder, appelsin og kokos.

Jordbær og andre bær er også meget lækkert i salater.

Anmeld

19. august 2013

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Godaften.

Jeg er startet i praktik i et køkken og efter ha været der i 2 dage har jeg fået ansvaret for at lave deres " special" salat.
Det skal være en lidt anderledes salat end bare sådan en med iceberg og majs og ærter. .

Pasta, baby salat/salat mix/spinat, vindruer eller æbler, pinjekerner. Og så plejer jeg at lave en blanding af olie, hvidvins eddike, hvidløg, honning og sennep som jeg blander i pastaen inden jeg blander det med de andre ting.

Anmeld

19. august 2013

Mum33

Spinatblande, linser og mozzarella ost evt peppet op med mandler og tranebær

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

Missy89 skriver:

Jeg laver mange salater med vandmelon for tiden. Alle slags salat kan bruges og med agurk, avokado, cherrytomater, græskar kerne.

Eller noget spidskål, gulerødder, appelsin og kokos.

Jordbær og andre bær er også meget lækkert i salater.

Mange tak :-D Gode idéer:-D

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

Mom In The Making skriver:

Pasta, baby salat/salat mix/spinat, vindruer eller æbler, pinjekerner. Og så plejer jeg at lave en blanding af olie, hvidvins eddike, hvidløg, honning og sennep som jeg blander i pastaen inden jeg blander det med de andre ting.

Tak tak søde:-D Sender lige en pb med tlf nr ang træning i morgen:-D

Jeg tænker lidt selv på en bulgur salat:-D

Anmeld

19. august 2013

Trekløver(:

Tauf skriver:

Godaften.

Jeg laver ofte denne salat: avokado, spinat, revet parmesan, vindruer, grønne bønner, ristede pinjekerner og avokado olie. 

Mums 

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

Mor1991 skriver:

Jeg laver ofte denne salat: avokado, spinat, revet parmesan, vindruer, grønne bønner, ristede pinjekerner og avokado olie. 

Mums 

Lyder også lækkert:-D

Anmeld

19. august 2013

Dididid

Tauf skriver:

Godaften.

Er heller ikke til den slags salat hvor det er iceberg i, så laver enten en Tomat salat med salatost/feta, avocado og løg eller tomat, melon, fetaost og løg
De smager sindsygt godt og er rigtig sundt

Anmeld

19. august 2013

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Tak tak søde:-D Sender lige en pb med tlf nr ang træning i morgen:-D

Jeg tænker lidt selv på en bulgur salat:-D

Jeg arbejdede på en cafe i holstebro på et tidspunkt, der havde de en bulgur salat hvor de hældte en lille appelsinsodavand i bulgurene efter de var kogt. kan ikke lige huske hvad der var i den andet end det og så ferskner, men den var god.

Helt i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.