Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Godaften. Jeg er startet i praktik i et køkken og efter ha været der i 2 dage har jeg fået ansvaret for at lave deres " special" salat.Det skal være en lidt anderledes salat end bare sådan en med iceberg og majs og ærter. .Jeg kan ikke lige komme på noget til i morgen har i nogle gode salater
Godaften. Jeg er startet i praktik i et køkken og efter ha været der i 2 dage har jeg fået ansvaret for at lave deres " special" salat.Det skal være en lidt anderledes salat end bare sådan en med iceberg og majs og ærter. .Jeg kan ikke lige komme på noget til i morgen har i nogle gode salater
Spinatblande, linser og mozzarella ost evt peppet op med mandler og tranebær
Missy89 skriver: Jeg laver mange salater med vandmelon for tiden. Alle slags salat kan bruges og med agurk, avokado, cherrytomater, græskar kerne. Eller noget spidskål, gulerødder, appelsin og kokos. Jordbær og andre bær er også meget lækkert i salater.
Jeg laver mange salater med vandmelon for tiden. Alle slags salat kan bruges og med agurk, avokado, cherrytomater, græskar kerne. Eller noget spidskål, gulerødder, appelsin og kokos. Jordbær og andre bær er også meget lækkert i salater.
Mom In The Making skriver: Pasta, baby salat/salat mix/spinat, vindruer eller æbler, pinjekerner. Og så plejer jeg at lave en blanding af olie, hvidvins eddike, hvidløg, honning og sennep som jeg blander i pastaen inden jeg blander det med de andre ting.
Pasta, baby salat/salat mix/spinat, vindruer eller æbler, pinjekerner. Og så plejer jeg at lave en blanding af olie, hvidvins eddike, hvidløg, honning og sennep som jeg blander i pastaen inden jeg blander det med de andre ting.
Jeg laver ofte denne salat: avokado, spinat, revet parmesan, vindruer, grønne bønner, ristede pinjekerner og avokado olie.
Mums
Mor1991 skriver: Jeg laver ofte denne salat: avokado, spinat, revet parmesan, vindruer, grønne bønner, ristede pinjekerner og avokado olie. Mums
Tauf skriver: Tak tak søde:-D Sender lige en pb med tlf nr ang træning i morgen:-DJeg tænker lidt selv på en bulgur salat:-D
Tak tak søde:-D Sender lige en pb med tlf nr ang træning i morgen:-DJeg tænker lidt selv på en bulgur salat:-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128