Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yessir skriver: Stadigvæk kan en professionel læge ikke tillade sig at sige noget uden at vide det med sikkerhed..Så ved jeg ved bliver man blå/lilla i underlivet hvis man er gravid.
Stadigvæk kan en professionel læge ikke tillade sig at sige noget uden at vide det med sikkerhed..Så ved jeg ved bliver man blå/lilla i underlivet hvis man er gravid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yessir skriver: Samme symptomer her og hold da op hvor bliver man ked af det Man tænker: "Yes, nu er den der endelig", og en lille uge senere bliver man dybt ulykkelig :/Det er vildt at 5 tests viste positiv
Samme symptomer her og hold da op hvor bliver man ked af det Man tænker: "Yes, nu er den der endelig", og en lille uge senere bliver man dybt ulykkelig :/Det er vildt at 5 tests viste positiv
FrkRaarup skriver: Det var nu heller ikke for at være ond! Jeg ved bare, mere end nogen anden, hvor hårdt det rammer, når der så ikke er noget alligevel.
Det var nu heller ikke for at være ond! Jeg ved bare, mere end nogen anden, hvor hårdt det rammer, når der så ikke er noget alligevel.
Anonym skriver: jeg har ingen symptomer og det havde jeg heller ikke første gang jeg var gravid andet en øm lænd og træthed + en del tissen men tænkte nå det nok blære betændelse . men nu må vi jo se hvad testen siger i slutningen a ugen,,,
jeg har ingen symptomer og det havde jeg heller ikke første gang jeg var gravid andet en øm lænd og træthed + en del tissen men tænkte nå det nok blære betændelse . men nu må vi jo se hvad testen siger i slutningen a ugen,,,
Anonym skriver: det også okay, jeg tog ikke det lægen sagde som han lovede mig noget, ikke andet end jeg bare kan mærke der er noget anderledes denne gang
det også okay, jeg tog ikke det lægen sagde som han lovede mig noget, ikke andet end jeg bare kan mærke der er noget anderledes denne gang
Anonym skriver: nej det har jeg forstået nu! eftersom det skrevet en del gange.. om som sagt har han intet lovet mig det jo derfor vi skal teste! han siger såmen bare det (kan) være et tegn så hold nu op
nej det har jeg forstået nu! eftersom det skrevet en del gange.. om som sagt har han intet lovet mig det jo derfor vi skal teste! han siger såmen bare det (kan) være et tegn så hold nu op
FrkRaarup skriver: Ja, kan godt huske det.. Lever stadig i det helvede Ja, det var mange tests. troede på det hver gang
Ja, kan godt huske det.. Lever stadig i det helvede Ja, det var mange tests. troede på det hver gang
Yessir skriver: Hvor er det forfærdeligt :// er glad for at se, at du har fået nogle børn - ØNKEBØRN kram herfra!
Hvor er det forfærdeligt :// er glad for at se, at du har fået nogle børn - ØNKEBØRN kram herfra!
FrkRaarup skriver: Tja tjo. Den lykke varede kort.Men tak
Tja tjo. Den lykke varede kort.Men tak
Yessir skriver: Håber i hvertfald at i får nogle flere som får verden at se, det fortjener du!!! Masser af tanker og
Håber i hvertfald at i får nogle flere som får verden at se, det fortjener du!!! Masser af tanker og
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128