hihihhi :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
21 svar
14 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

var ved lægen .
og han siger det med der kun har været lidt blod i mit slim og at jeg er en daG OVER tid uden mens var et tegn på jeg er gravid plus jeg tisser konstant han vil ha urin prøve slutningen a ugen
andre der har oplevet der kun har været lidt blod med slim på papiret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

var ved lægen .
og han siger det med der kun har været lidt blod i mit slim og at jeg er en daG OVER tid uden mens var et tegn på jeg er gravid plus jeg tisser konstant han vil ha urin prøve slutningen a ugen

Synes måske ikke at din læge kan tillade sig at give falske forhåbninger da det desværre kan hen og blive menstruation. Men krydser da fingre for, at der er to streger

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Yessir skriver:

Synes måske ikke at din læge kan tillade sig at give falske forhåbninger da det desværre kan hen og blive menstruation. Men krydser da fingre for, at der er to streger

har ikke haft blod på papiret siden ingen mens smerter eller noget .
der var bare lidt slim og lidt blod hverken noget der dryppet i toilettet eller noget, nu kender han mig jo også fra sidst jeg var gravid ..

Anmeld

19. august 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

var ved lægen .

Jeg har haft kvalme, ømme bryster, ingen madlyst, træt og tisser hele tiden. Selv om 5 tests har sagt positiv, er jeg altså ikke gravid.

Så det KAN snyde! Og gør det ofte.

Syns heller ikke din læge kan tillade sig at sige noget!

Anmeld

19. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

har ikke haft blod på papiret siden ingen mens smerter eller noget .
der var bare lidt slim og lidt blod hverken noget der dryppet i toilettet eller noget, nu kender han mig jo også fra sidst jeg var gravid ..

Den samme skete her og nogle dage efter fik jeg menstruation
Synes stadig ikke en læge kan tillade sig at sige sådan noget selvom han kender dig godt og har barn/børn forvejen. Ville blive så såret hvis testen viste negativ og at han så har givet falske forhåbninger.

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Jeg har haft kvalme, ømme bryster, ingen madlyst, træt og tisser hele tiden. Selv om 5 tests har sagt positiv, er jeg altså ikke gravid.

Han siger jo kun fordi han har kigget mig deroppe og sagde jeg havde meget lyserøde hinder eller hvad dælen det nu er de glor efter!.
og pga alt den udflåde derfor med meget meget lidt blod i..
derfor jeg jo skal teste ved ham i slutningen a ugen,,

det hele er bare ligesom sidst jeg ventede mig derfor jeg smiler nu..

....

Anmeld

19. august 2013

Dididid

FrkRaarup skriver:

Samme symptomer her og hold da op hvor bliver man ked af det
Man tænker: "Yes, nu er den der endelig", og en lille uge senere bliver man dybt ulykkelig :/
Det er vildt at 5 tests viste positiv

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Yessir skriver:

Samme symptomer her og hold da op hvor bliver man ked af det
Man tænker: "Yes, nu er den der endelig", og en lille uge senere bliver man dybt ulykkelig :/
Det er vildt at 5 tests viste positiv

jeg har ingen symptomer og det havde jeg heller ikke første gang jeg var gravid andet en øm lænd og træthed + en del tissen men tænkte nå det nok blære betændelse .

men nu må vi jo se hvad testen siger i slutningen a ugen,,,

Anmeld

19. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

Han siger jo kun fordi han har kigget mig deroppe og sagde jeg havde meget lyserøde hinder eller hvad dælen det nu er de glor efter!.

....

Stadigvæk kan en professionel læge ikke tillade sig at sige noget uden at vide det med sikkerhed..
Så ved jeg ved bliver man blå/lilla i underlivet hvis man er gravid.

Anmeld

19. august 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

....

Det var nu heller ikke for at være ond!

Jeg ved bare, mere end nogen anden, hvor hårdt det rammer, når der så ikke er noget alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.