Vis mig dit korte hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

ESV

Kamulla skriver:

her er jeg...

Er helt vild med det mørke.

Og så bliver jeg da lige nødt til at kommentere på din søn. Sikke en køn knægt du har dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Mimbi

Hej

Du får lige 3 gamle billeder af mig med kort hår, har stadig kort hår, men har ikke vært hos frisøren i 3-4 mdr (skal sidst i måneden) så tør ikke lægge det ud for det ser herrens ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2013

ESV

SÅ har jeg bestil tid til frisøren til imorgen. Uhhhh jeg er lidt nervøs må jeg indrømme. Jeg har ikke været korthåret siden 8 klasse og det var en bestemt ikke klædelig grydefrisure. Men må indrømme at jeg samtidig glæder mig, håber at jeg sammen med frisøren kan finde en rigtig fin frisure der passer til mine runde former.

Anmeld

20. august 2013

Dididid

ESV skriver:

SÅ har jeg bestil tid til frisøren til imorgen. Uhhhh jeg er lidt nervøs må jeg indrømme. Jeg har ikke været korthåret siden 8 klasse og det var en bestemt ikke klædelig grydefrisure. Men må indrømme at jeg samtidig glæder mig, håber at jeg sammen med frisøren kan finde en rigtig fin frisure der passer til mine runde former.

Så synes jeg du skal få noget lignende min frisure da det passer perfekt til et rundt ansigt (har selv former/æblekinder) og var rigtig bange for at det skulle gå hen og se værre ud med kort hår, men det kommer an på hvordan man bliver klippet
Glæder mig til at se det endelig resultat!!!

Anmeld

20. august 2013

gædde/gitte

he he he he...

tja da jeg klippede det af - spurgte folk mig hele tiden hvor meget jeg havde tabt mig

1 kilo på hovedet

Anmeld

20. august 2013

Kamulla

ESV skriver:

Er helt vild med det mørke.

Og så bliver jeg da lige nødt til at kommentere på din søn. Sikke en køn knægt du har dig!

mange tak

var også ret glad for det  

Anmeld

20. august 2013

Tip!

Mit hår er meget kort i den ene side, "langt" i den anden.. Elsker det  

Anmeld

20. august 2013

ESV

Så er jeg kommet hjem fra frisøren. Og dette er resultatet. 

Jeg skal lige vænne mig til det men tror jeg bliver glad for det. Jeg elsker at det er til at "lege" med forstået på den måde at jeg både kan lægge det ned og få det til at stritte hvis det er det jeg har lyst til. 

Anmeld

20. august 2013

ESV

Tak til alle jer der var med til at skabe lidt inspiration. Jeg skal som sagt lige vænne mig til det for jeg har ikke haft så kort hår nogen sinde tror jeg. Og har ikke været korthåret siden 8 klasse og nu er jeg 32 år så det er noget af en omvæltning.

Anmeld

20. august 2013

asff

ESV skriver:

Så er jeg kommet hjem fra frisøren. Og dette er resultatet. 

Jeg skal lige vænne mig til det men tror jeg bliver glad for det. Jeg elsker at det er til at "lege" med forstået på den måde at jeg både kan lægge det ned og få det til at stritte hvis det er det jeg har lyst til. 

Rigtig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.