Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ESV skriver: Ja som overskriften lyder må jeg se hvordan jeres korthårede frisurer ser ud? Overvejer kraftigt at klippe mig korthåret pga hårtab men vil virkelig gerne have noget inspiration.
Ja som overskriften lyder må jeg se hvordan jeres korthårede frisurer ser ud? Overvejer kraftigt at klippe mig korthåret pga hårtab men vil virkelig gerne have noget inspiration.
Det er så rødt Jeg skal snart have det kort hele vejen rundt med langt i toppen - præcis den frisure som Pink har lige nu
Yessir skriver:
Her er to af mig (tror jeg nok - forsøger at uploade fra iPhone)
AnjaM skriver: Hvor er det en fin frisure Hvordan ser det ud bagfra?
Hvor er det en fin frisure Hvordan ser det ud bagfra?
Jeg har selv haft et kæmpe hår-tab og var SÅ meget ked af at blive klippet kort!
Men der skulle gøres noget...
Før og efter billede her..
Yessir skriver: Tusind tak Har desværre ikke er billed af hvordan det så ud bagfra, kun et fra siden. Det har en smule etage, ikke sådan at det pludselig stritter, men at det kan friseres og følger det foran ca
Tusind tak Har desværre ikke er billed af hvordan det så ud bagfra, kun et fra siden. Det har en smule etage, ikke sådan at det pludselig stritter, men at det kan friseres og følger det foran ca
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128