Lidt irriteret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

LilleSmølf

Tauf skriver:

Det er jeg altså lidt. Ved godt at jeg ikke burde.

Sagen er den at jeg i går sætte et billede af noget mad jeg havde lavet og "pyntet" lidt.

I dag sætter min svigerindes datter så billede op af noget mad hun havde lavet som ligner mit ...

Jeg skriver så til billedet at der nok er nogen som er blevet inspireret af mig og at det ser lækkert ud :-D og med smily

Hendes mor skriver så at det var det ikke så det kunne jeg ikle tage æren for. .

Ved godt at det kan være ligegyldigt. Men det er bare fordi jeg ved hun har gjort det før og det var så meget for at sige se mig!!!

Jeg laver jo også noget som jeg ser forskellige steder. Men så skriver jeg også at jeg har også prøvet at gøre....... !!!!

Nå lidt brok fra mig (igen igen igen)

Vær glad for at hun er fantasiforladt og ikke dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

MyLove E

asff skriver:

Jeg ville ønske, jeg selv kunne tage den slags, som komplimenter.. Men det kan jeg altså heller ikke! Forstår godt, du er provokeret.. Jeg kan i det hele taget slet ikke tá, når folk kopierer mig - ja, jeg er et lille bitte småligt menneske 

Man må da gerne bliver inspireret :-D Men bare lidt irriteret over at hun lige efter jeg har gjort det lave samme anretning. Og så provokerende morens kommentar bare så meget. .

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

LilleSmølf skriver:

Vær glad for at hun er fantasiforladt og ikke dig

Det er selvfølgelig rigtig

Anmeld

19. august 2013

asff

Tauf skriver:

Man må da gerne bliver inspireret :-D Men bare lidt irriteret over at hun lige efter jeg har gjort det lave samme anretning. Og så provokerende morens kommentar bare så meget. .

Ja helt sikkert inspireret - men det skal ikke kunne ses, ellers må man lige skrive at man blev inspireret  Forstår heller ikke, moderen blander sig på den måde... 

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

asff skriver:

Ja helt sikkert inspireret - men det skal ikke kunne ses, ellers må man lige skrive at man blev inspireret  Forstår heller ikke, moderen blander sig på den måde... 

Hendes datter får aldrig lov at sige noget selv..

Anmeld

19. august 2013

asff

Tauf skriver:

Hendes datter får aldrig lov at sige noget selv..

Hm.. Nå men sejt at du er så god, at folk vil lave lignende ting

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

asff skriver:

S

Hm.. Nå men sejt at du er så god, at folk vil lave lignende ting

Tak.. Har lige smidt det op jeg har lavet i weekenden

Anmeld

19. august 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

Thi hi :-D:-D Har savnet humor her inde de sidste par dage

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

troede jeg kunne zappe rund på baby i fred !!!.... forventer mange belastende ting ! som bræk, lort, skod parforhold.... MEN MADBILLEDER!!!!!

åhhhhhhhhhhh!!!..................... kan desværre ikke uploade billede af lort i dag.. for jeg har været på camping... og det giver åbenbart forstoppelse??

Men tro mig! når Tyktarmen igen er ved funktion, og har sluppet sit tag, på en knoldet oppakning af en HEL UGES mad, så skal du få et billede! i farver, selvom det nok er unødvendigt, da kummen er hvid og blomkåls kollagen stensikkert sort, som min samvittighed efter et besøg hos bageren

Vent du bare!

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

gædde/gitte skriver:

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

troede jeg kunne zappe rund på baby i fred !!!.... forventer mange belastende ting ! som bræk, lort, skod parforhold.... MEN MADBILLEDER!!!!!

åhhhhhhhhhhh!!!..................... kan desværre ikke uploade billede af lort i dag.. for jeg har været på camping... og det giver åbenbart forstoppelse??

Men tro mig! når Tyktarmen igen er ved funktion, og har sluppet sit tag, på en knoldet oppakning af en HEL UGES mad, så skal du få et billede! i farver, selvom det nok er unødvendigt, da kummen er hvid og blomkåls kollagen stensikkert sort, som min samvittighed efter et besøg hos bageren

Vent du bare!

Glæder mig allerede

Anmeld

19. august 2013

Miss-86

asff skriver:

Jeg ville ønske, jeg selv kunne tage den slags, som komplimenter.. Men det kan jeg altså heller ikke! Forstår godt, du er provokeret.. Jeg kan i det hele taget slet ikke tá, når folk kopierer mig - ja, jeg er et lille bitte småligt menneske 

Jeg har det på NØJAGTIG samme måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.