Lidt irriteret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
19 svar
15 synes godt om
19. august 2013

MyLove E

Det er jeg altså lidt. Ved godt at jeg ikke burde.

Sagen er den at jeg i går sætte et billede af noget mad jeg havde lavet og "pyntet" lidt.

I dag sætter min svigerindes datter så billede op af noget mad hun havde lavet som ligner mit ...

Jeg skriver så til billedet at der nok er nogen som er blevet inspireret af mig og at det ser lækkert ud :-D og med smily

Hendes mor skriver så at det var det ikke så det kunne jeg ikle tage æren for. .

Ved godt at det kan være ligegyldigt. Men det er bare fordi jeg ved hun har gjort det før og det var så meget for at sige se mig!!!

Jeg laver jo også noget som jeg ser forskellige steder. Men så skriver jeg også at jeg har også prøvet at gøre....... !!!!

Nå lidt brok fra mig (igen igen igen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

esioul

Tauf skriver:

Sagen er den at jeg i går sætte et billede af noget mad jeg havde lavet og "pyntet" lidt.

I dag sætter min svigerindes datter så billede op af noget mad hun havde lavet som ligner mit ...

Jeg skriver så til billedet at der nok er nogen som er blevet inspireret af mig og at det ser lækkert ud :-D og med smily

Hendes mor skriver så at det var det ikke så det kunne jeg ikle tage æren for. .

Ved godt at det kan være ligegyldigt. Men det er bare fordi jeg ved hun har gjort det før og det var så meget for at sige se mig!!!

Jeg laver jo også noget som jeg ser forskellige steder. Men så skriver jeg også at jeg har også prøvet at gøre....... !!!!

Jeg vil da bare se det som noget positivt hvis andre laver noget jeg har lavet.

Det må jo betyde det ser godt ud

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

esioul skriver:

Jeg vil da bare se det som noget positivt hvis andre laver noget jeg har lavet.

Det må jo betyde det ser godt ud

Ja det burde jeg også. Men kender du det at man kender en person som man bare ikke ved hvor man har eller hvad man synes om hende.. Hun er super sød men så alligevel ikke. ..

Anmeld

19. august 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

åhhhhhhhhhhh................ sorry..... men for hver gang jeg ser et madbillede på fb, så rykker jeg et skridt nærmere, på at gøre brug af min trudsel : et billede af min toiletkumme med en stor mørk lort i. med teksen "jeg vil skide på jeres mad billede, de kommer alle til at se sådan ud!"

nå.... men tilbage til dit øf ej jeg ville også hade det... for mig er efterligninger af en hver slags ikke en kompliment, men et direkte udtryk for snylteri og mangelde fantasi... BOM

Syntes du skal gå ind og tilføje DIT billede i kommentaren og spørge om det ikke ligner

også STOP med de madbilleder!!

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

gædde/gitte skriver:

åhhhhhhhhhhh................ sorry..... men for hver gang jeg ser et madbillede på fb, så rykker jeg et skridt nærmere, på at gøre brug af min trudsel : et billede af min toiletkumme med en stor mørk lort i. med teksen "jeg vil skide på jeres mad billede, de kommer alle til at se sådan ud!"

nå.... men tilbage til dit øf ej jeg ville også hade det... for mig er efterligninger af en hver slags ikke en kompliment, men et direkte udtryk for snylteri og mangelde fantasi... BOM

Syntes du skal gå ind og tilføje DIT billede i kommentaren og spørge om det ikke ligner

også STOP med de madbilleder!!

Hehe så du vil ikke se det? ?

Har lige læst hendes kommentar igen. Hun skriver Nej jeg tror det billede på nettet som inspirerende hende men godt forsøgt...

Synes bare det er provokerende;-)

Anmeld

19. august 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

Hehe så du vil ikke se det? ?

Har lige læst hendes kommentar igen. Hun skriver Nej jeg tror det billede på nettet som inspirerende hende men godt forsøgt...

Synes bare det er provokerende;-)

det der kræver madkrig!!

det var da direkte provokerende!

Gå ind og skriv "er maden også købt på nettet muhahahahaha"

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

gædde/gitte skriver:

det der kræver madkrig!!

det var da direkte provokerende!

Gå ind og skriv "er maden også købt på nettet muhahahahaha"

Ska vi ha madkrig? Eller mig og hende:-D??

Anmeld

19. august 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

Ska vi ha madkrig? Eller mig og hende:-D??

OS alle sammen - kom frisk

med eller uden beskidte klamme karklude...nå... det var en anden tråd

Anmeld

19. august 2013

MyLove E

Thi hi :-D:-D Har savnet humor her inde de sidste par dage
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2013

asff

Tauf skriver:

Jeg ville ønske, jeg selv kunne tage den slags, som komplimenter.. Men det kan jeg altså heller ikke! Forstår godt, du er provokeret.. Jeg kan i det hele taget slet ikke tá, når folk kopierer mig - ja, jeg er et lille bitte småligt menneske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.