Zafir skriver:
den er virkelig lækker!!! 
Jeg er forholdsvis god til at sy, men jeg tror nu jeg køber en til babyen når den kommer, for jeg vejer altid op om det kan betale sig for mig at sy eller jeg skal købe det.
jeg syntes ikke 1000 kr er så dyr, når det er man tænker at det er med madras og beslag og det hele.
Så vil jeg hellere lave mine slynger selv
har i forvejen en jeg lavede til Idun, dengang...
Den er rigtig fin...
Men den er bare SÅ god. Hvor vil du finde karmbeslaget henne?
Hej Zafir
Tak for rosen. Hvis du er god til at sy, så er der altså ingen ben i at sy en slyngevugge magen til denne.
Den originale slyngevugge koster 1359 kr. (1500 for organic) hos sneglehuset, og ja, det er inkl. madras, 2 lagner, opbevaringstaske osv, men jeg synes nu stadig det er mange penge, hvis man kun kan bruge den 4-8 mdr. Medmindre man selvfølgelig skal bruge den til alle de 5 børn man planlægger at få

Mht. slynger så er det også gør det selv projekter her. Har syet 2 strækvikler, 1 ringslynge og en lommeslynge og har lige indkøbt materialer til en Onbuhimo. Har også en Mei Tai fra slyngeshoppen og en Skildpadde fra slynger.dk i skabet. ELSKER at bære mine børn

Har købt en fin fin hoppegynge som er godkendt til 18 kg. Derfra har jeg taget fjeder og karmbeslag og det fungerer bare perfekt!
KH
Zenia
Anmeld