linemus skriver:
Hold da op, hvor er den flot! Har du haft en opskrift til den, eller har du selv tænkt det hele? Er det en lift-madras, der ligger deri (bare lige for at få en idé om størrelsen)?
Ej, jeg ville så gerne have sådan en, men er i tvivl om, hvordan baby ville sove deri, og om den ville blive brugt nok. Den er jo forholdsvis dyr. Hvor længe kan de ligge i den?
- Line
Hej Line
Først... SIKKE et skønt profilbillede

Jeg kan ikke tage æren for den. Natures Sway laver en slyngevugge, men den koster 1500 kr, og det havde jeg ikke lige råd til... og tænk hvis han ikke ville ligge i den!? I et andet forum var der så nogen som havde lavet en af dynebetræk, og så tænkte jeg... det kan jeg da også

Den er lavet af 4 meter 150 cm. bred ubleget, kraftig lagenlærred. Dvs. at den er 150 cm. bred i bunden. Det er en barnevognsmadras jeg har i den. Det er lidt individuelt hvor længe den kan bruges. Men 4 til 8 måneder afhængigt af hvor længe barnet vil og om det begynder at sætte sig op osv. for så tror jeg den vil være for usikker.
Mht. økonomien, så har den kostet mig flg.:
4 meter lagenlærred (lå i dobbelt bredde, så købte kun 2 meter, som er syet sammen med en fransk søm i begge sider): 75 kr.
Slyngering: 31,50 inkl. porto
Tværpind (måtte købe 120 cm., brugte kun 55 cm): 50 kr.
Hoppegynge (hvorfra jeg har hamstret fjeder og karmbeslag): 100 kr.
Div. tråd, bændler osv.: 20 kr.
Madrassen har jeg jo taget fra barnevognen, så den er ikke med i regnskabet.
Så alt i alt har den kostet omkring 250 kr. i materialer og 2 timer i tid!
Og den er testet og han hygger sig vidst i den

L
Anmeld