Tandklinikassistentelev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

sandramor

Anonym skriver:

Så for 37 timer, kan man risikere kun at få udbetalt 10000kr om måneden?????? Hvis ens fradrag er på 5300kr og 37% skat 

Det er vanvittigt..

Jeps det kan du godt risikere Såååå du skal virkelig brænde for det... Og kan du ikke blive der når du er færdig jaaah hårdt sagt... Så er du på skideren der er SÅ stor arbejdsløshed inden for vores fag desværre
Ja men det er MEGET intense skoleophold netop fordi der kun er 2... Et af 6 uger og er af 8 uger hvor af de sidste 2 uger er valgfri speciale fag......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

sandramor

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg skriver lige som anonym, da ingenting er sikkert endnu. Jeg går på skole lige nu, egentlig for at læse til lægesekretær. 

Men i lørdags blev jeg tilbudt en elevplads, ved børnetandplejen som klinikassistent. Hun beskrev jobbet og det lød SÅ godt og ikke mindst arbejderstiderne!! 

Er der ikke nogle der enten er i gang med uddannelsen eller er fædig udlært, som vil beskrive sådan en hverdag på jobbet? 

- er det svært at uddanne sig til?

- hvad lægger lønnen ca på som elev men også færdig uddannet?

- Hvad laver man en typisk dag på job?

Jeg ville simpelthen ELSKE at arbejde med børn på den måde. Er det ikke et tilbud der er værd at sige ja til? - Hvad ville i gøre? 

Så lige dit indlæg igen... Er du igang som lægesekretær elev???
Altså mit bedste bud er BLIV ved det!!!
Tror ikke der findes nogen klinikassistenter der vil råde dig til at tage uddannelsen.... Spild af tid medmindre du er garanteret en fast stilling bagefter.....
Men hvis du MEGET gerne vil jamen så spring ud i det og håb du kan få en fast stilling bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.