I morgen samtale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

ønskebørn74

Åse skriver:

Ja helt rigtigt at det øger chancen og det er sådan man skal tænke det må virkeligt havde været hård at aborter så mange gange, jeg synes selv at det er skuffelsen der er den værste

Jeg tabte det hele på 4,5 md.. Brugte dukan kuren, tabte 7 kg de første 10 dage.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Åse

Hvad sker der enligt på den første samtale? sidder man bare og kigger de der papir igennem, som man har udfyldt og kigger på enens prøver og finder "fejl" ved dem, føler sådan lidt at man bliver bedømt på en eller anden måde, ved godt det er mig der er lidt små tosset. Men hvad er det man skal til den samtale? Er det der man sådan planlægger hvad der skal ske sådan i detaljer?

Anmeld

19. august 2013

Åse

ønskebarn74 skriver:

Jeg tabte det hele på 4,5 md.. Brugte dukan kuren, tabte 7 kg de første 10 dage.. 

Det er rigtig flot. Jeg skal "bare" lade vær med at spise for meget det er der mit problem ligger, og så bare ingen pasta, kartofler og ris så går det hurtigt. Jeg er en ret aktiv person men spiser bare for meget i forhold til det jeg laver, ik god kombi...

Anmeld

19. august 2013

isabellasmor

Åse skriver:

Ok, det er bare fordi, at min svigerinde bliver ved med at sige, at jeg skal tabe mig, fordi hendens veninden skulle, og hun kunne ikke tabe sig så hun måtte få en operation.
Men jeg tænker lidt sådan at hvis jeg virkelig skulle tabe mig så havde min læge nok sagt det med udråbstegn.
Man bliver sgu bare så skide påvirket af hvad andre siger, jeg må ærlig indrømme at jeg heller ikke helt har accepteret det hele endnu, føler faktisk et kontrol tab af, at man skal have hjælp til at kunne få børn noget der ellers skulle være så "nemt" at gøre. Jeg abejder virkeligt på at finde det positive i det hele og arbejde ud fra det og komme vider der fra men det er heller ikke nemt når man så har en svigerinde der siger en helt masse.
Undskyld jeg kommer sådan lidt ud med et udbrud...

tror ikke de vil nægte dig behandling med dit bmi, men det er jo velkendt at vægten gør meget, så jeg ville da klart anbefale dig at tabe dig til normal vægt. 

vi skal også til samtale imorgen  held og lykke til jer 

Anmeld

19. august 2013

esioul

Åse skriver:

Hvad sker der enligt på den første samtale? sidder man bare og kigger de der papir igennem, som man har udfyldt og kigger på enens prøver og finder "fejl" ved dem, føler sådan lidt at man bliver bedømt på en eller anden måde, ved godt det er mig der er lidt små tosset. Men hvad er det man skal til den samtale? Er det der man sådan planlægger hvad der skal ske sådan i detaljer?

Til første samtale gennemgik vi papirer. og dernæst fik vi en tid til at få lavet en oprenset sædprøve, så vi var sikre på der var nok liv i dem til inseminering. Ellers skulle det være IVF.

Vi snakkede lidt livsstil og lign.

Anmeld

19. august 2013

Åse

esioul skriver:

Til første samtale gennemgik vi papirer. og dernæst fik vi en tid til at få lavet en oprenset sædprøve, så vi var sikre på der var nok liv i dem til inseminering. Ellers skulle det være IVF.

Vi snakkede lidt livsstil og lign.

Ok, det lyder fredeligt nok, vi skal jo have IVF men ja det bliver spændende

Anmeld

19. august 2013

esioul

Åse skriver:

Ok, det lyder fredeligt nok, vi skal jo have IVF men ja det bliver spændende

Mener også jeg blev scannet

Held og lykke

Anmeld

19. august 2013

Åse

isabellasmor skriver:

tror ikke de vil nægte dig behandling med dit bmi, men det er jo velkendt at vægten gør meget, så jeg ville da klart anbefale dig at tabe dig til normal vægt. 

vi skal også til samtale imorgen  held og lykke til jer 

Ja jeg skal også til at tage mig sammen, men ja hel og lykke til dig også

Anmeld

19. august 2013

Åse

esioul skriver:

Mener også jeg blev scannet

Held og lykke

Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.