I morgen samtale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
18 svar
10 synes godt om
19. august 2013

Åse

I morgen skal min mand og jeg til samtale på hospitalet, vi har fået taget alle prøverene undtagen sæd analyse dvs. Vi fik taget en for 8-9 mdr siden, vi ved ikke om den kan bruges men har tænk mig at tage resultatet med til samtalen sammen med de papir vi skulle udfylde, resultatet på sæd analysen den gang var på 60%
Vi har været gravide sammen før sidste sommer 2012 og jeg har været gravid 2 gange før dette men UFL.
Jeg spurte min egen læge, inden jeg fik henvisningen om jeg skulle tabe mig da jeg er overvægtig, min læge sagde at det ikke var et must, men at det ville være godt. Nu har det været en rigtig dejlig sommer og godt grilvejr og jeg har ikke tabt mig suprise, de faldt ikke af da jeg lå og sov, men jeg har så heller ikke taget på, men mit bmi ligger på 30,76 vil de så bede mig om at tabe mig først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

1234rj

Åse skriver:

I morgen skal min mand og jeg til samtale på hospitalet, vi har fået taget alle prøverene undtagen sæd analyse dvs. Vi fik taget en for 8-9 mdr siden, vi ved ikke om den kan bruges men har tænk mig at tage resultatet med til samtalen sammen med de papir vi skulle udfylde, resultatet på sæd analysen den gang var på 60%
Vi har været gravide sammen før sidste sommer 2012 og jeg har været gravid 2 gange før dette men UFL.
Jeg spurte min egen læge, inden jeg fik henvisningen om jeg skulle tabe mig da jeg er overvægtig, min læge sagde at det ikke var et must, men at det ville være godt. Nu har det været en rigtig dejlig sommer og godt grilvejr og jeg har ikke tabt mig suprise, de faldt ikke af da jeg lå og sov, men jeg har så heller ikke taget på, men mit bmi ligger på 30,76 vil de så bede mig om at tabe mig først?

De plejer at sige at hvis man vejer over 100 kg, så skal man tabe sig