I morgen samtale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
18 svar
10 synes godt om
19. august 2013

Åse

I morgen skal min mand og jeg til samtale på hospitalet, vi har fået taget alle prøverene undtagen sæd analyse dvs. Vi fik taget en for 8-9 mdr siden, vi ved ikke om den kan bruges men har tænk mig at tage resultatet med til samtalen sammen med de papir vi skulle udfylde, resultatet på sæd analysen den gang var på 60%
Vi har været gravide sammen før sidste sommer 2012 og jeg har været gravid 2 gange før dette men UFL.
Jeg spurte min egen læge, inden jeg fik henvisningen om jeg skulle tabe mig da jeg er overvægtig, min læge sagde at det ikke var et must, men at det ville være godt. Nu har det været en rigtig dejlig sommer og godt grilvejr og jeg har ikke tabt mig suprise, de faldt ikke af da jeg lå og sov, men jeg har så heller ikke taget på, men mit bmi ligger på 30,76 vil de så bede mig om at tabe mig først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

1234rj

Åse skriver:

I morgen skal min mand og jeg til samtale på hospitalet, vi har fået taget alle prøverene undtagen sæd analyse dvs. Vi fik taget en for 8-9 mdr siden, vi ved ikke om den kan bruges men har tænk mig at tage resultatet med til samtalen sammen med de papir vi skulle udfylde, resultatet på sæd analysen den gang var på 60%
Vi har været gravide sammen før sidste sommer 2012 og jeg har været gravid 2 gange før dette men UFL.
Jeg spurte min egen læge, inden jeg fik henvisningen om jeg skulle tabe mig da jeg er overvægtig, min læge sagde at det ikke var et must, men at det ville være godt. Nu har det været en rigtig dejlig sommer og godt grilvejr og jeg har ikke tabt mig suprise, de faldt ikke af da jeg lå og sov, men jeg har så heller ikke taget på, men mit bmi ligger på 30,76 vil de så bede mig om at tabe mig først?

De plejer at sige at hvis man vejer over 100 kg, så skal man tabe sig 

Held og lykke med samtalen 

Anmeld

19. august 2013

esioul

Åse skriver:

Tror ikke de afviser dig med det BMI.

Mit var ca det samme, og fik af vide jeg ikke måtte tage på. Jeg smed så en 3-4 kg inden vi gik igang

Anmeld

19. august 2013

Åse

Ok, det er bare fordi, at min svigerinde bliver ved med at sige, at jeg skal tabe mig, fordi hendens veninden skulle, og hun kunne ikke tabe sig så hun måtte få en operation.
Men jeg tænker lidt sådan at hvis jeg virkelig skulle tabe mig så havde min læge nok sagt det med udråbstegn.
Man bliver sgu bare så skide påvirket af hvad andre siger, jeg må ærlig indrømme at jeg heller ikke helt har accepteret det hele endnu, føler faktisk et kontrol tab af, at man skal have hjælp til at kunne få børn noget der ellers skulle være så "nemt" at gøre. Jeg abejder virkeligt på at finde det positive i det hele og arbejde ud fra det og komme vider der fra men det er heller ikke nemt når man så har en svigerinde der siger en helt masse.
Undskyld jeg kommer sådan lidt ud med et udbrud...

Anmeld

19. august 2013

esioul

Åse skriver:

Ok, det er bare fordi, at min svigerinde bliver ved med at sige, at jeg skal tabe mig, fordi hendens veninden skulle, og hun kunne ikke tabe sig så hun måtte få en operation.
Men jeg tænker lidt sådan at hvis jeg virkelig skulle tabe mig så havde min læge nok sagt det med udråbstegn.
Man bliver sgu bare så skide påvirket af hvad andre siger, jeg må ærlig indrømme at jeg heller ikke helt har accepteret det hele endnu, føler faktisk et kontrol tab af, at man skal have hjælp til at kunne få børn noget der ellers skulle være så "nemt" at gøre. Jeg abejder virkeligt på at finde det positive i det hele og arbejde ud fra det og komme vider der fra men det er heller ikke nemt når man så har en svigerinde der siger en helt masse.
Undskyld jeg kommer sådan lidt ud med et udbrud...

Det er så træls at høre på.

Men jeg tror nu ikke du får bud på det. Men kan self ikke vide

Anmeld

19. august 2013

ønskebørn74

Åse skriver:

mange steder skal den under 30, så det er heldigvis ikke meget..

Anmeld

19. august 2013

Åse

esioul skriver:

Det er så træls at høre på.

Men jeg tror nu ikke du får bud på det. Men kan self ikke vide

Næ det er rigtigt, jeg skal måske også bare vente til at høre hvad de siger i morgen, og kan jo heller ikke bare tabe mig til imorgen selvom det kunne være meget ret og hvis de siger jeg skal tabe så må jeg bare gøre det jeg har altid svinget i vægt nogle gange giver jeg den en ordenligt skalle og andre gange går der lidt for meget katoffelsalat i den. Synes bare at ligepludselig gik det stærk med blod prøver, tjek op, resultat og så samtale, men selvom jeg synes det går hurtig nu så gide jeg heller ikke vente mere, vil snart gerne blive mor, tænker også på hvis det nu ikke lykkes første gang, hvor ked af jeg vil blive og så bliver jeg også lidt bange for vil jeg kunne klare sådan en nedtur igen, for jeg bliver ret så vred og ondskabsfuld når jeg så mister og så tænker jeg på om min mand virkelig gider at hører på det en gang til. Sidste gang var jeg helt ude i selvmords tanker fordi hvad er meningen med livet hvis man ikke kan få børn. Men jeg har fundet en bag up plan, så vil jeg være sådan en hunde dame ;-)
Men ja som i kan se så flyver alle tankerne rundt inde i hoved, så må simpelhen bare lade være med at tænke, det skulle hvis ikke være så svært.
Men nøj hvor er jeg bange for at blive skuffet

Anmeld

19. august 2013

Åse

ønskebarn74 skriver:

mange steder skal den under 30, så det er heldigvis ikke meget..

Ja det har jeg også læst og her heller ikke så svært ved at tabe mig men vil bare ikke vente længer. Har bare ego trip nu og vil bare have baby nu, nu! ;-) men må gøre det man får besked på og på den ande side har jeg jo vist i lang tid at jeg skulle i behandling, så jeg er jo bare en rumpe der ikke har taget mig sammen. Men til gengældt stoppe med at ryge helt ;-) jeg må sgu lære at tænke mere positivt

Anmeld

19. august 2013

ønskebørn74

Åse skriver:

Ja det har jeg også læst og her heller ikke så svært ved at tabe mig men vil bare ikke vente længer. Har bare ego trip nu og vil bare have baby nu, nu! ;-) men må gøre det man får besked på og på den ande side har jeg jo vist i lang tid at jeg skulle i behandling, så jeg er jo bare en rumpe der ikke har taget mig sammen. Men til gengældt stoppe med at ryge helt ;-) jeg må sgu lære at tænke mere positivt

Ja, men husk du øger jo jeres chance... Ved os lykkedes det først da jeg tabte 22 kg.. Aborterede gang på gang.. 

Anmeld

19. august 2013

Åse

ønskebarn74 skriver:

Ja, men husk du øger jo jeres chance... Ved os lykkedes det først da jeg tabte 22 kg.. Aborterede gang på gang.. 

Ja helt rigtigt at det øger chancen og det er sådan man skal tænke det må virkeligt havde været hård at aborter så mange gange, jeg synes selv at det er skuffelsen der er den værste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.