så ramte vi cyklusdag 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Kan godt forstå din frustration og kender det alt for godt. Min krop går også helt agurk når jeg stopper med mine p-piller. Du kan ikke gøre andet end at vente selvom at man er ved at blive sindsyg. 

Som regel bliver det bedre efter et par menstruastioner. 

Men hvis det kan hjælpe lidt så kan det altså stadig lykkes at få en baby på trods af det. Jeg har den dejligste dreng på 1 1/2 år idag. Det tog over et år at lave ham netop pga min mærkelige cyklus, men han var ventetiden værd 

Nej det har du helt ret i. Men syntes det underligt at det svinger så meget fra pige til pige. 

Men nøj hvor er det træls.

Ja det altid noget man ved der er chancer for man kan blive gravid alligevel ville bare håbe der snart var gevinst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

kekp

Anonym skriver:

Nej det har du helt ret i. Men syntes det underligt at det svinger så meget fra pige til pige. 

Men nøj hvor er det træls.

Ja det altid noget man ved der er chancer for man kan blive gravid alligevel ville bare håbe der snart var gevinst.

Ja det er mærkeligt at der kan være sådan en forskel. Nogen stopper med p-pillerne og så er cyklussen bare helt normal, og nogle bliver jo vupti gravide bare de tænker på at stoppe med dem. Meget uretfærdigt 

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Ja det er mærkeligt at der kan være sådan en forskel. Nogen stopper med p-pillerne og så er cyklussen bare helt normal, og nogle bliver jo vupti gravide bare de tænker på at stoppe med dem. Meget uretfærdigt 

Ja det mega unfair. Bare man kunne sige nu vil jeg være gravid, og så blev man det. Ikke alt det andet pjat

Anmeld

3. september 2013

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Godmorgen i skønne baby-brugere

Ville ikke så meget med denne tråd andet end at dele min frustration over at det nu er 50 dage siden jeg sidst så mens efter p-pillestop. Det er virkelig frustrerende. Har jævnligt taget test. Senest igår og den var negativ

Har i nogle gode råd eller erfaringer som man kan bruge i denne ventetid?

Nu er det noget tid siden du oprettede denne tråd. Men vil bare sige jeg kender det alt for godt. Efter jeg stoppede med ppiller, gik der et år før jeg så noget der lignede mens, og min cyklus er stadigvæk ikke til at regne med.

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Kyed skriver:

Nu er det noget tid siden du oprettede denne tråd. Men vil bare sige jeg kender det alt for godt. Efter jeg stoppede med ppiller, gik der et år før jeg så noget der lignede mens, og min cyklus er stadigvæk ikke til at regne med.

Hej. Puha ikke ligefrem noget positivt :/ men tak for det. 

Hvor længe er det siden du stoppede på p-piller? Ved du hvorfor din cyklus er så svingende?

Jeg har stadig ikke set skyggen af mens. er på cyklusdag 65 nu  

Anmeld

3. september 2013

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Hvor længe er det siden du stoppede på p-piller? Ved du hvorfor din cyklus er så svingende?

Til november er det 2 år siden jeg stoppede, så aldrig i mit liv om jeg vil spise de piller igen. Lige pt. går jeg også og venter, er på dag 42  

Anmeld

3. september 2013

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Nej ved ikke hvorfor det svinger sådan. Har tidligere snakket med lægen om det, hvor jeg har fået at vide jeg skal se det an. 

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Kyed skriver:

Nej ved ikke hvorfor det svinger sådan. Har tidligere snakket med lægen om det, hvor jeg har fået at vide jeg skal se det an. 

Jeg har det på samme måde i forhold til at tage p-piller igen. Så vi får et problem når/hvis jeg engang har født. Heeh. Men den tid, den sorg  

Okay. Jeg er godt nok i tvivl om man burde snakke med lægen om det. :/

Anmeld

3. september 2013

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Jeg har det på samme måde i forhold til at tage p-piller igen. Så vi får et problem når/hvis jeg engang har født. Heeh. Men den tid, den sorg  

Okay. Jeg er godt nok i tvivl om man burde snakke med lægen om det. :/

Ja jeg har det på samme måde, efterhånden ved at være noget tid siden jeg snakkede med min læge og har nogle gange også en frygt for at det er PCO  

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Kyed skriver:

Ja jeg har det på samme måde, efterhånden ved at være noget tid siden jeg snakkede med min læge og har nogle gange også en frygt for at det er PCO  

I forhold til dig er jeg jo "pivet". Hmm. Men syntes bare det underligt. 

Kan sagtens forstå at du overvejer at snakke med lægen igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.