så ramte vi cyklusdag 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
27 svar
4 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen i skønne baby-brugere

Ville ikke så meget med denne tråd andet end at dele min frustration over at det nu er 50 dage siden jeg sidst så mens efter p-pillestop. Det er virkelig frustrerende. Har jævnligt taget test. Senest igår og den var negativ

Har i nogle gode råd eller erfaringer som man kan bruge i denne ventetid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Ville ikke så meget med denne tråd andet end at dele min frustration over at det nu er 50 dage siden jeg sidst så mens efter p-pillestop. Det er virkelig frustrerende. Har jævnligt taget test. Senest igår og den var negativ

Godmorgen til dig osse 

Kender godt frustrationen.. efter jeg stoppede med mine p-piller gik der også 2-3 måneder før end mens dukkede op, hvilket i følge min læge er ganske normalt..

Har ikke de vilde råd, andet end prøv at tænke på noget andet.. så dukker den lige pludselig op.. 

Fortsat god dag! 

D.

Anmeld

19. august 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Har ikke selv prøvet men har hørt at gele royal skulle kunne forkorte cyklus. men ppiller tager desværre for nogle langtid at komme ud af kroppen evt bli. Tjekket for pco? 

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Godmorgen til dig osse 

Kender godt frustrationen.. efter jeg stoppede med mine p-piller gik der også 2-3 måneder før end mens dukkede op, hvilket i følge min læge er ganske normalt..

Har ikke de vilde råd, andet end prøv at tænke på noget andet.. så dukker den lige pludselig op.. 

Fortsat god dag! 

D.

Tak. Kan faktisk godt se (efter at have læst lidt om det), at det er normalt der går 4-6 mdr. lige i starten. 

Så må væbne mig med tålmodighed.

Tak. Også god dag til dig. 

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Har ikke selv prøvet men har hørt at gele royal skulle kunne forkorte cyklus. men ppiller tager desværre for nogle langtid at komme ud af kroppen evt bli. Tjekket for pco? 

Ja det har jeg også hørt lidt om. 

Hmm. Det vil de vel ikke gøre så tidlig i forløbet? Det jo kun 2 mdr. siden jeg stoppede?

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Syntes virkelig det frusterende at vide, at der rent faktisk kan gå helt op til 4-6 mdr. inden mens viser sig efter p-pillerstop.. Det jo vildt :O

Håber ikke det er tilfældet her. :/

Kan mens ikke bare komme så man kan komme videre

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens. Men har nu haft murende fornemmelse i maven i over en uge. 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Nu cyklusdag 57. Stadig ingen mens. Hmm. Er ved at blive sindsyg :/

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Nogen der har gode/dårlige erfaringer at dele?

Er ved at være frustreret  

Anmeld

26. august 2013

kekp

Anonym skriver:

Nogen der har gode/dårlige erfaringer at dele?

Er ved at være frustreret  

Kan godt forstå din frustration og kender det alt for godt. Min krop går også helt agurk når jeg stopper med mine p-piller. Du kan ikke gøre andet end at vente selvom at man er ved at blive sindsyg. 

Som regel bliver det bedre efter et par menstruastioner. 

Men hvis det kan hjælpe lidt så kan det altså stadig lykkes at få en baby på trods af det. Jeg har den dejligste dreng på 1 1/2 år idag. Det tog over et år at lave ham netop pga min mærkelige cyklus, men han var ventetiden værd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.