Ville du tilgive ham der misbrugte dig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

EnSødMor

Det er en svær situation du sidder i...

Hmm. hvis du ikke allerede har "tilgivet" ham og kommet videre igennem det, så ja så ville jeg tilgive ham bare for at få det ud af hovedet og glemme det bedst muligt. Men NEJ, jeg ville fandme aldrig snakke med ham, se ham eller noget andet, så jeg syntes du har gjort det rigtige..

Han skal da ikke ha lov til at ha ødelagt dig, og ha misbrugt dig også bare stadig se til dig, for så har han jo i hans øjne vundet over dig og hvem siger han så ikke vil prøve igen ( måske endda på dine børn) 

føj hvor jeg hader sådanne slags folk, men må godt nok sige din mor hellere ikke er en god hjælp, hende ville jeg droppe samtidig, det er helt sikkert... 

Så hellere leve uden dem der har voldt en smerte. 

Håber du klare den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Hailiesmom11

Hej
Jeg er selv blevet udsat for noget lign det var bare min onkel, men jeg kunne aldrig tilgive ham..
Min Mormor, min moster og min fætter er det eneste familie der har kontakt til ham endnu..
Han har lige haft en blodprop i hjertet og jo det da synd men jeg kan slet ikke finde det gode i mig selv og have ondt..
Hvis du vælger at få kontakten igen skal det ikke være fordI du synes det er synd for dem, men fordi du selv har lyst og mangler kontakten...
Kram herfra

Anmeld

19. august 2013

Carina:-)

Ville du lade dine børn være alene med dem?

Din far er et sygt menneske,og din mor ligeså.

Din far burde meldes,så han ikke kan få fingrene i andre børn.

Og du burde overveje en psykolog for du går rundt med de klassiske dårlige tanker og skyldføleser.

Nej du er ikke i nærheden af at være ond 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.