Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha hvor vildt.. men jeg sidder også og tænker rent mens agtig.. puha det var tidligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: Puha hvor vildt.. men jeg sidder også og tænker rent mens agtig.. puha det var tidligt
Tænker nu mere sikke et svin, der har gjort det mod hende..
Tænker voksen mand eller andet, puhaaa
M (: skriver: Hvis man googler hendes navn kommer der et billede frem af hende som højgravid - det ser fuldstændig vanvittigt ud! Stakkels pige.. (se billeder her. Nb. Det er et nøgenbillede og et billede af mor og søn)
Hvis man googler hendes navn kommer der et billede frem af hende som højgravid - det ser fuldstændig vanvittigt ud! Stakkels pige..
(se billeder her. Nb. Det er et nøgenbillede og et billede af mor og søn)
Har læst det før Så var hun kun 4 da hun begyndte at få mens (måske yngre) og blev gravid I nogle lande i Afrika tror/troede man at man kunne blive kureret for AIDS hvis man havde sex med en jomfru. Jo yngre, jo bedre. Det betød at piger helt ned til ni måneder blev voldtaget
Tullepoder skriver: Stakkels lille pige. Der er bare intet naturligt over det, det er forkert på alle måder
Stakkels lille pige. Der er bare intet naturligt over det, det er forkert på alle måder
Nej, det er virkelig en forfærdelig historie
Tullepoder skriver: Min store pige på 4 år, sidder med en dukke og leger, hun propper den så ind under blusen og siger så 'jeg vil have en baby i maven' Så slår tanken mig, hvor "gammel" er verdens yngste mor egentlig? så er det godt man kan Google, og få stillet sin nysgerrighed med det samme. Mener at have læst engang, at en pige på 11 havde fået en baby. Men der tog jeg fejl, iflg wikipedia er verdens yngste mor en pige på lidt over 5 1/2 år. Wtf Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre?? Crazy! da.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
Min store pige på 4 år, sidder med en dukke og leger, hun propper den så ind under blusen og siger så 'jeg vil have en baby i maven' Så slår tanken mig, hvor "gammel" er verdens yngste mor egentlig? så er det godt man kan Google, og få stillet sin nysgerrighed med det samme. Mener at have læst engang, at en pige på 11 havde fået en baby. Men der tog jeg fejl, iflg wikipedia er verdens yngste mor en pige på lidt over 5 1/2 år. Wtf Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre?? Crazy! da.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
Føj for en klam stodder der er far..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128