Verdens yngste mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.968 visninger
18 svar
8 synes godt om
18. august 2013

Tullepoder

Min store pige på 4 år, sidder med en dukke og leger, hun propper den så ind under blusen og siger så 'jeg vil have en baby i maven'

Så slår tanken mig, hvor "gammel" er verdens yngste mor egentlig? så er det godt man kan Google, og få stillet sin nysgerrighed med det samme. Mener at have læst engang, at en pige på 11 havde fået en baby. Men der tog jeg fejl, iflg wikipedia er verdens yngste mor en pige på lidt over 5 1/2 år. Wtf

Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre?? Crazy!

da.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

asff

Tullepoder skriver:

Min store pige på 4 år, sidder med en dukke og leger, hun propper den så ind under blusen og siger så 'jeg vil have en baby i maven'

Så slår tanken mig, hvor "gammel" er verdens yngste mor egentlig? så er det godt man kan Google, og få stillet sin nysgerrighed med det samme. Mener at have læst engang, at en pige på 11 havde fået en baby. Men der tog jeg fejl, iflg wikipedia er verdens yngste mor en pige på lidt over 5 1/2 år. Wtf

Omg  Stakkels pige

Anmeld

18. august 2013

Aabye

Tror jeg sidder og ser sådan her ud på skift.. 

Det er jo helt vildt.. 

Anmeld

18. august 2013

Tullepoder

asff skriver:

Omg  Stakkels pige

Lige mine ord

Anmeld

18. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Tullepoder skriver:

Er tom for ord 

Anmeld

18. august 2013

Tullepoder

Line - med 2 boblinger skriver:

Tror jeg sidder og ser sådan her ud på skift.. 

Det er jo helt vildt.. 

forstår det slet ikke

Anmeld

18. august 2013

Tullepoder

VråJepsen skriver:

Er tom for ord 

Det er også fuldstændig hen i vejret

Anmeld

18. august 2013

M (:

Tullepoder skriver:

Hvis man googler hendes navn kommer der et billede frem af hende som højgravid - det ser fuldstændig vanvittigt ud!  Stakkels pige..

(se billeder her. Nb. Det er et nøgenbillede og et billede af mor og søn)

Anmeld

18. august 2013

B&J

jamen jeg har det skrækkeligt inden i stakkels lille pige og selv om hun evt udvikles hurtigt ja så er der stadig en der har gjord hende fortræd hvor er det skrækkeligt

Anmeld

18. august 2013

LinLin

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.