Update på dårlig til at have pænt tøj på til bryllup;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Muffinmus

Janni. skriver:

Og med den manke du har af hår, må det gøre en stor forskel at det lige er redt inden du træder ud af døren

Har jo klippet en del af manken af, men mit hår vokser sgu som ukrudt, helt seriøst vokser vel 12 cm om året og klipper måske 3 af....
Så ja, det gør en forskel om der er kørt en børste igennem eller ej, ellers ville njet nok mere ligne Tom Hanks i Cast Away

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

o1Mutte

MariaE skriver:

Kom afsted i den lilla kjole. Uden bh...men fandt faktisk nogle andre sko jeg går ok i som sidst blev brugt for 1, 5 år siden :-)
Smukt bryllup!

Anmeld

17. august 2013

TNBC

MariaE skriver:

Kom afsted i den lilla kjole. Uden bh...men fandt faktisk nogle andre sko jeg går ok i som sidst blev brugt for 1, 5 år siden :-)
Smukt bryllup!

elsker den kjole(og jeg er ikke en kjoleperson)

Anmeld

17. august 2013

Muffinmus

Morgensol skriver:

Hold nu op hvor ser du bare hammer godt ud!!!

Takker...som mor til tre skønne rollinger er jeg bare ALDRIG pænt klædt på, trives ikke med det, men kan se på bi,ledet det faktisk gik helt ok, derfor det måtte foreviget med et billede

Og pøj med dit eget..... Den fedeste dag ever, ud over ens børn naturligvis

Anmeld

17. august 2013

ESV

MariaE skriver:

Smukt bryllup!

Wauw godt valg!

Anmeld

17. august 2013

Muffinmus

Yurie skriver:

elsker den kjole(og jeg er ikke en kjoleperson)

Taget i betragtning af at den har kostet mig ca 100 kr, på TS er den vist trods alt ikke et dårligt køb, slev om den har hængt i skabet snart 2 år og måske ikke kommer på igen

Anmeld

17. august 2013

TNBC

MariaE skriver:

Taget i betragtning af at den har kostet mig ca 100 kr, på TS er den vist trods alt ikke et dårligt køb, slev om den har hængt i skabet snart 2 år og måske ikke kommer på igen

dammit ville have spurgt hvor du havde købt den, jeg skal nemlig selv til bryllup i den nærmeste fremtid..

Anmeld

17. august 2013

Muffinmus

Yurie skriver:

dammit ville have spurgt hvor du havde købt den, jeg skal nemlig selv til bryllup i den nærmeste fremtid..

Ha, ja det var pokkers aner ikke hvor den er fra faktisk, kan måske ge finde annoncen og se om det står der, men det er ikke sikkert de sælger den nogen steder mere jo.

Anmeld

17. august 2013

TNBC

MariaE skriver:

Ha, ja det var pokkers aner ikke hvor den er fra faktisk, kan måske ge finde annoncen og se om det står der, men det er ikke sikkert de sælger den nogen steder mere jo.

takker.. det kan være at de har noget der ligner. jeg kan ikke rigtig have den kjole på jeg selv har fundet(der er dødningehoveder på)

Anmeld

17. august 2013

Monski

MariaE skriver:

Smukt bryllup!

Flot!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.