Update på dårlig til at have pænt tøj på til bryllup;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.168 visninger
26 svar
44 synes godt om
17. august 2013

Muffinmus

Kom afsted i den lilla kjole. Uden bh...men fandt faktisk nogle andre sko jeg går ok i som sidst blev brugt for 1, 5 år siden :-)
Smukt bryllup!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

esioul

MariaE skriver:

Kom afsted i den lilla kjole. Uden bh...men fandt faktisk nogle andre sko jeg går ok i som sidst blev brugt for 1, 5 år siden :-)
Smukt bryllup!

pift

Anmeld

17. august 2013

L&V

MariaE skriver:

Smukt bryllup!

Du ser hammer godt ud

Anmeld

17. august 2013

Janni.

Du er da bestemt ikke dårlig til at have pænt tøj på.. Må jeg da lige være fri..
Du ser kanon godt ud, som altid.. Selv når man mødte dig klokken biiip ved købmanden i byen.

Anmeld

17. august 2013

Muffinmus

Janni. skriver:

Du er da bestemt ikke dårlig til at have pænt tøj på.. Må jeg da lige være fri..
Du ser kanon godt ud, som altid.. Selv når man mødte dig klokken biiip ved købmanden i byen.

Tø hø....går sjældent ud af døren uden mindst at have redt hår og går aldrig i crocs, det må tælle til min fordel

Anmeld

17. august 2013

Janni.

MariaE skriver:

Tø hø....går sjældent ud af døren uden mindst at have redt hår og går aldrig i crocs, det må tælle til min fordel

Og med den manke du har af hår, må det gøre en stor forskel at det lige er redt inden du træder ud af døren

Anmeld

17. august 2013

asff

MariaE skriver:

Smukt bryllup!

yay det ser mega godt ud - den kan du godt tage på igen.

Anmeld

17. august 2013

Billemyre

Wow, hvor er du flot!
Viiiildt godt valg - sådan
(Og smukke sko!)

Anmeld

17. august 2013

AnthonsMor

MariaE skriver:

Smukt bryllup!

Du ser da super dejlig ud!

Flot flot flot!

Anmeld

17. august 2013

Morgensol

Hold nu op hvor ser du bare hammer godt ud!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.