Bryllupsgave - kan man det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Isabella_mor

Ja det kan man da godt være bekendt, det er jo jeres  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Anonym trådstarter

Yessir skriver:

Man kan vende den om og sige, at de har været ubrugt i 7 år, så burde det vel også være uforskammet og det synes jeg bestemt ikke at det er, heller ikke hvis i sælger dem

Tror vi prøver om de kan sælges. For det er jo synd de bare stå.

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Ja det kan man da godt være bekendt, det er jo jeres  

hi hi jo det er det jo rigtig nok. Manden mente bare ikke vi kunne være bekendt at sælge en bryllupsgave. Gaven er fra vores nærmeste venner. Men det ændre jo ikke på de ikke bliver brugt

Anmeld

17. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

hi hi jo det er det jo rigtig nok. Manden mente bare ikke vi kunne være bekendt at sælge en bryllupsgave. Gaven er fra vores nærmeste venner. Men det ændre jo ikke på de ikke bliver brugt

Tror ikke de vil tænke over det og hvis de pludselig spørger hvor glassene er henne kan i sige, at i havde tabt dem på gulvet

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Yessir skriver:

Tror ikke de vil tænke over det og hvis de pludselig spørger hvor glassene er henne kan i sige, at i havde tabt dem på gulvet

ha ha god ide tror nu heller ikke de spørg.

Anmeld

17. august 2013

C-Dog

Ohh min stolthed ville blive såret, har ry for at finde gaver folk bare elsker!! Men! Jeg ville da hellere ha folk byttede/solgte til noget de var glade for end at ha en gave fra mig der var en evig 'åh-hvad-stiller-vi-op-med-den-gave samtaleemne. :-)

Anmeld

17. august 2013

aarhusmor

ja selvfølgelig kan du det. Vi fik så mange ens lysestager til vores bryllup og vi havde slet ikke ønsket dem. Men de var åbenbart "IN" på det tidspunkt, så vi havde over 15. Jeg byttede alle pånær 2

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Ohh min stolthed ville blive såret, har ry for at finde gaver folk bare elsker!! Men! Jeg ville da hellere ha folk byttede/solgte til noget de var glade for end at ha en gave fra mig der var en evig 'åh-hvad-stiller-vi-op-med-den-gave samtaleemne. :-)

Kan sagtens forstå hvad du mener . Vil lige sige , vi blev rigtig glade for gaven . Selv om det ikke var et ønske . Men netop fordi vi ved gaven var valgt til os . første problem er de er købt i udlandet og derfor ikke muligt at få hvidvinsglas der passer til , samt vi ikke rigtig drikker vin . Og når vi har gæster bruger vi de andre vi har fordi vi har begge dele . Syntes bare det er super ærgeligt de bare står . 

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

ja selvfølgelig kan du det. Vi fik så mange ens lysestager til vores bryllup og vi havde slet ikke ønsket dem. Men de var åbenbart "IN" på det tidspunkt, så vi havde over 15. Jeg byttede alle pånær 2

Tak for svar - tror også vi prøver at sælge dem . 

Anmeld

17. august 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Men hvis jeres venner er forstående så synes de vel det er fint at i sælger og bruger pengene på noget i faktisk kan bruge, det er jo ikke anderledes end når man bytter noget man har fået i gave i vælger så bare at bytte jeres gave til kontanter det er jo bare en ting, I sælger jo ikke jeres venskab  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.