Bryllupsgave - kan man det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
19 svar
9 synes godt om
17. august 2013

Anonym trådstarter

Blev gift for 7 år siden og fik rødvinskrystal glas i gave. Vi har aldrig brugt dem og kommer højst sandsynligt ikke til det.

Bruger yderst sjældent vinglas. Og det er ikke muligt at købe hvidvinsglas magentil.

Kan man være bekendt at sælge en bryllupsgave ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Aabye

Det synes jeg jo godt at man kan tillade sig hvis man aldrig bruger det og aldrig kommer til at bruge det.. Jeg HADER at have ting til at stå og fylde som jeg aldrig bruger eller kommer til at bruge.. Og det ryger enten ud eller bliver solgt.... 

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Det synes jeg jo godt at man kan tillade sig hvis man aldrig bruger det og aldrig kommer til at bruge det.. Jeg HADER at have ting til at stå og fylde som jeg aldrig bruger eller kommer til at bruge.. Og det ryger enten ud eller bliver solgt.... 

Tak for svar. Vi er nemlig ikke helt enig. ´Manden mener ikke vi kan fordi det er fra vores gode venner. Men det er umuligt at få hvidvinsglad der passer dertil, samt vi meget sjældent drikker vin. Så de står bare og står. Syntes egenligt det er ærgelig og spild af plads

Anmeld

17. august 2013

Aabye

Anonym skriver:

Tak for svar. Vi er nemlig ikke helt enig. ´Manden mener ikke vi kan fordi det er fra vores gode venner. Men det er umuligt at få hvidvinsglad der passer dertil, samt vi meget sjældent drikker vin. Så de står bare og står. Syntes egenligt det er ærgelig og spild af plads

Ja så er den jo lidt svær hvis manden mener at man ikke kan.. 

Jeg synes godt man kan.. Der er ingen der får noget ud af at de bare står og står.. Hvad med at kontakte venneparet som i har fået glassene af og høre hvad de siger? Om de evt ville blive kede af det/sure over at i solgte glassene og købte noget i kunne bruge i stedet?

Anmeld

17. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

Blev gift for 7 år siden og fik rødvinskrystal glas i gave. Vi har aldrig brugt dem og kommer højst sandsynligt ikke til det.

Bruger yderst sjældent vinglas. Og det er ikke muligt at købe hvidvinsglas magentil.

Ja da, det synes jeg helt bestemt godt at i kan Hvis man alligevel ikke bruger dem og de kun står og støver til, tror jeg bestemt at der er andre der vil få glæde af dem

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Ja så er den jo lidt svær hvis manden mener at man ikke kan.. 

Jeg synes godt man kan.. Der er ingen der får noget ud af at de bare står og står.. Hvad med at kontakte venneparet som i har fået glassene af og høre hvad de siger? Om de evt ville blive kede af det/sure over at i solgte glassene og købte noget i kunne bruge i stedet?

Han vil gerne sælge glassene men føler ikke man kan tillade sig det fordi det er en bryllupsgave. Vi er enig om de bare står og fylder. Jo det kunne vi selvfølgelig godt. Tænkt jeg lige ville høre herinde om tanken var helt hen i vejret.

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Yessir skriver:

Ja da, det synes jeg helt bestemt godt at i kan Hvis man alligevel ikke bruger dem og de kun står og støver til, tror jeg bestemt at der er andre der vil få glæde af dem

Tak for svar. Vi bruger dem ikke , og kommer ikke til det. Så de står bare og står. Hvilket vi begge er enig om er synd. Samt at de fylder. Manden syntes bare ikke man kunne være det bekendet nu det var en bryllupsgave

Anmeld

17. august 2013

Team Putte

Anonym skriver:

selvfølgelig kan man det det er synd de bare står og ikke bliver brugt så kan i købe noget andet i bliver glade for

Anmeld

17. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

Tak for svar. Vi bruger dem ikke , og kommer ikke til det. Så de står bare og står. Hvilket vi begge er enig om er synd. Samt at de fylder. Manden syntes bare ikke man kunne være det bekendet nu det var en bryllupsgave

Man kan vende den om og sige, at de har været ubrugt i 7 år, så burde det vel også være uforskammet og det synes jeg bestemt ikke at det er, heller ikke hvis i sælger dem

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

selvfølgelig kan man det det er synd de bare står og ikke bliver brugt så kan i købe noget andet i bliver glade for

Tak for svar. Tror vi sælger dem. Det er jo netop synd de bare står.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.