Brugt barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.248 visninger
20 svar
4 synes godt om
17. august 2013

Guldet

Hej Piger..

Vi har valgt at vil spare nogle penge, og købe en brugt barnevogn. Vi tænker på mærkerne odder eller emmajunga.

Men hvad er fair at gi for en brugt barnevogn, og hvad ville i kigge efter ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

trinela

Nu ved jeg ikke hvor mange penge i har tænkt jer at bruge. Men jeg synes de barnevogne fra flipflap er så flotte og billige, mener det er 3600.. Og så kan de laves til klapvogn også, så der sparer I også lidt. 

Anmeld

17. august 2013

Guldet

trinela skriver:

Nu ved jeg ikke hvor mange penge i har tænkt jer at bruge. Men jeg synes de barnevogne fra flipflap er så flotte og billige, mener det er 3600.. Og så kan de laves til klapvogn også, så der sparer I også lidt. 

Tak  tippet, men vil helst ikke have en combi vogn. Vi har nemlig en emmajunga klapvogn

Anmeld

17. august 2013

Anonym8827

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hej Piger..

Vi har valgt at vil spare nogle penge, og købe en brugt barnevogn. Vi tænker på mærkerne odder eller emmajunga.

Men hvad er fair at gi for en brugt barnevogn, og hvad ville i kigge efter ?

Knus

Når det bliver vores tur herhjemme, så bliver det nok også en fin brugt barnevogn. Da vi har en fin combi vogn.

Men til sagen synes 4500 for en god Odder eller lign. De er ofte til salg på DBA for ingen penge, og de er næsten ikke blevet brugt.

Anmeld

17. august 2013

Guldet

Mitallerstørsteønske skriver:

Når det bliver vores tur herhjemme, så bliver det nok også en fin brugt barnevogn. Da vi har en fin combi vogn.

Men til sagen synes 4500 for en god Odder eller lign. De er ofte til salg på DBA for ingen penge, og de er næsten ikke blevet brugt.

Oki, må ind og lede

Anmeld

17. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Var lige inde og høre om barnevogne i torsdags og der fik jeg af vide at emmeljungas stativ begynder at hænge forand og kalesjen osse begynder at bliver slap efter kort tid..
Men odder barnevognen vil være i ligså god stand efter 10år så jeg ville klart gå efter odder da det er en meget beder kvalitet og stativet ikke vil begynde at hænge på grund af den spichelle måde det er bygget på men nogle er jo pæner ind andre kommer jo and på om den har været passet på mvh anna

Anmeld

17. august 2013

Pigent

Jeg ville kigge efter om der rust, om den er falmet og lige køre en tur med den inden jeg køber den. Hvis det er en Emmaljunga vil jeg se om den hænger med fodenden. Om det er Odder eller Emmaljunga så lyt efter om den knirker.  

Du kan på dba finde en del fine brugte barnevogne. Jeg ved ikke hvad jeg ville giv kom an på hvilken stand den er i.

Scandia og Basson laver ellers nogle fine barnevogne der ikke koster så meget.

Anmeld

17. august 2013

Anonym8827

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Oki, må ind og lede

Ja en bekendt har sat 1 ind i foregårs, og den var brugt i 5 måneder, men passede ikke til hendes behov, så derfor fik hun 4800 for den. Ret vildt.!

Anmeld

17. august 2013

L&V

Vi har købt en brugt odder og den fejler absolut intet. Men jeg ville kigge efter rust, om stellet er stabilt, evt tryk knapper, kaleche. En brugt vogn vil højestsansyneligt være lettere falmet hvis man vælger en mørk vogn og ridster er nok os svært at undgå helt

Anmeld

17. august 2013

L&V

Månsson skriver:

Vi har købt en brugt odder og den fejler absolut intet. Men jeg ville kigge efter rust, om stellet er stabilt, evt tryk knapper, kaleche. En brugt vogn vil højestsansyneligt være lettere falmet hvis man vælger en mørk vogn og ridster er nok os svært at undgå helt

Tænker prisen kommer an på hvilket mærke, årgang, hvor brugt osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.