Anonym skriver:
Jeg havde det på præcis samme måde. Frygtede faktisk PCO til sidst. Men da jeg begyndte at overveje at gå til læge kom det næste morgen. Lidt mærkeligt. Som om min krop blev nervøs for at skulle til læge og tjekkes eller som som om den ville gøre opmærksom på, at den altså sagtens kunne klare det selv. Heeh.
Tja. Igen jeg havde det også sådan. Fik rigtig mange symptomer som mindede om graviditet. Men ja. Nu kom mens heldigvis på besøg.
Altså jeg testede på følgende cyklusdage: 28., 35., 49., 54. og 60. Alle var bragende negative. Man bliver rigitg trist over at se det. Så jeg vil råde folk til at teste så lidt som muligt. OG ellers på cyklusdag 28. og derefter ca. hver 14 dag indtil positiv test eller mens. Derefter kun en gang i månedet ved forventet mens hvis ikke den dukker op 
Det er nu fint nok. Så ved man kroppen fungere.
for det snart bliver vores og jeres tur til at stå med en positiv test.
Jeg tror også at jeg ringer til lægen på mandag og ser hvad de siger, for det er ikke rart at gå i uvished - og med alle de symptomer , så er det jo uheld ulideligt !
så må jeg håbe at min krop vælger at komme med et svar inden mandag, ligesom i dit tilfælde
Anmeld