Murende fornemmelse i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Anonym trådstarter

crish89 skriver:

Var det graviditets testen der have en svag streg? For så de. Positiv, jeg fandt nemlig ud af at en streg er en streg, for min var også kun meget svag streg nr 2..

Du kan sagtens stadig have sex med manden.. ??

Ja det jo det. Aner jo ikke om jeg er gravid eller ej. 

Ja snakker lige med lægen om det. 

Nej det var bare en ægløsningtest. Tester på GTest mandag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Vil bare lige sige, at jeg lige har taget en ægløsningstest. Og den er ikke noget der ligner positiv. Der er en streg men slet ikke særlig tydelig. 

Skal jeg tolke det som om ægløsningen ikke er på vej eller?

Ville du stadig hoppe på manden?

Så har du nok ikke æl, - det kan være, den kommer om tre dage eller en uge, det er jo ikke til at vide..  Jeg har kunnet mærke min æl i ca. en uge op til...

Hvis bare i sørger for at sexe ret ofte, så er I jo under alle omstændigheder dækket ind 

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Så har du nok ikke æl, - det kan være, den kommer om tre dage eller en uge, det er jo ikke til at vide..  Jeg har kunnet mærke min æl i ca. en uge op til...

Hvis bare i sørger for at sexe ret ofte, så er I jo under alle omstændigheder dækket ind 

Ja okay. Nej det svært at sige. Men vi sexer som sagt når lysten er der. Vil ikke bare sexe pga. vi forsøger at lave barn

Anmeld

18. august 2013

crish89

Anonym skriver:

Ja det jo det. Aner jo ikke om jeg er gravid eller ej. 

Ja snakker lige med lægen om det. 

Nej det var bare en ægløsningtest. Tester på GTest mandag.

Det lyder som en god ide. Er spændt på at hører Hvad gt siger mandag håber på det bedste for dig..

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Tog en graviditetstest i morges.. Den var desværre negativ 

Er nu på cyklusdag 50. Har ikke set spor til mens i de dage. 

Anmeld

18. august 2013

...,

Efter stop på p-piller havde jeg en cyklus på omkring 86 dage der gik omkring 10 mdr før min cyklus havde en nogenlunde alm længe

Håber selvfølgelig ikke at det tar lige så lang tid for din krop men det er altså ret normalt at din cyklus er laaaang efter p-pille stop -og ikke pga en graviditet, desværre

Anmeld

7. september 2013

Babyhjerne

Jeg har det præcis på samme Måde! 

jeg fik min p stav ud i slutningen af juli måned (6 uger siden) og jeg har heller ikke set en dråbe menses. Skal lige siges at jeg ikke har chat mens i de 10 mdr jeg har haft p-stav, så min krop tager nok lidt tid om at komme sig igen - desværre ! 

Har præcis samme symptomer som du har , så jeg håber også på en positiv test, men desværre negativ indtil videre  

krydser fingre for dig og samtidig også for mig selv !  

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

Birta Karen skriver:

Jeg har det præcis på samme Måde! 

jeg fik min p stav ud i slutningen af juli måned (6 uger siden) og jeg har heller ikke set en dråbe menses. Skal lige siges at jeg ikke har chat mens i de 10 mdr jeg har haft p-stav, så min krop tager nok lidt tid om at komme sig igen - desværre ! 

Har præcis samme symptomer som du har , så jeg håber også på en positiv test, men desværre negativ indtil videre  

krydser fingre for dig og samtidig også for mig selv !  

selvfølgelig at det er pga. graviditet du ikke har set mens. 

Her dukkede mens op efter 64 dag. 

Anmeld

7. september 2013

Babyhjerne

Anonym skriver:

selvfølgelig at det er pga. graviditet du ikke har set mens. 

Her dukkede mens op efter 64 dag. 

Jeg frygter bare at der går op til 6 mdr før min cyklus er "helet" igen. Og symptomerne kan sagtens være indbildning - jeg tænker ikke på andet end baby  

hvor tit bør man teste - ? jeg bliver så skuffet og nærmest depri hver gang den har været negativ  

Øv øv - krydser fingre for at det lykkes for dig næste måned ! 

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

Birta Karen skriver:

Jeg frygter bare at der går op til 6 mdr før min cyklus er "helet" igen. Og symptomerne kan sagtens være indbildning - jeg tænker ikke på andet end baby  

hvor tit bør man teste - ? jeg bliver så skuffet og nærmest depri hver gang den har været negativ  

Øv øv - krydser fingre for at det lykkes for dig næste måned ! 

Jeg havde det på præcis samme måde. Frygtede faktisk PCO til sidst. Men da jeg begyndte at overveje at gå til læge kom det næste morgen. Lidt mærkeligt. Som om min krop blev nervøs for at skulle til læge og tjekkes eller som som om den ville gøre opmærksom på, at den altså sagtens kunne klare det selv. Heeh. 

Tja. Igen jeg havde det også sådan. Fik rigtig mange symptomer som mindede om graviditet. Men ja. Nu kom mens heldigvis på besøg. 

Altså jeg testede på følgende cyklusdage: 28., 35., 49., 54. og 60. Alle var bragende negative. Man bliver rigitg trist over at se det. Så jeg vil råde folk til at teste så lidt som muligt. OG ellers på cyklusdag 28. og derefter ca. hver 14 dag indtil positiv test eller mens. Derefter kun en gang i månedet ved forventet mens hvis ikke den dukker op

Det er nu fint nok. Så ved man kroppen fungere. 

for det snart bliver vores og jeres tur til at stå med en positiv test. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.