Overført til forkert reg nr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.732 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. august 2013

Zelinasmor

Hejsa.

er der nogen herinde der ved om jeg kan gøre noget hvis jeg har overført nogle penge med har tastet et tal i reg. Nr forkert??? 

Jeg har skrevet til banken, men de er jo først tilbage mandag og der er det måske for sent? Jeg har forsøgt på netbank, men kan vidst ikke selv fjerne overførslen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

bøllen

xoxotasha skriver:

Hejsa.

er der nogen herinde der ved om jeg kan gøre noget hvis jeg har overført nogle penge med har tastet et tal i reg. Nr forkert??? 

Jeg har skrevet til banken, men de er jo først tilbage mandag og der er det måske for sent? Jeg har forsøgt på netbank, men kan vidst ikke selv fjerne overførslen..

Jeg har prøvet at opgive forkert konto nr ( ved selvfølgelig ikke om det er det samme der sker ) men der røg pengene retur til den der havde overført .

ringede til banken som kunne fortælle konto nr ikke eksisterede . 

ved ikke om du kan gøre noget - ellers må du prøve at ringe mandag 

Anmeld

16. august 2013

Zelinasmor

bøllen skriver:

Jeg har prøvet at opgive forkert konto nr ( ved selvfølgelig ikke om det er det samme der sker ) men der røg pengene retur til den der havde overført .

ringede til banken som kunne fortælle konto nr ikke eksisterede . 

ved ikke om du kan gøre noget - ellers må du prøve at ringe mandag 

Okay. Her er det reg. Nr jeg har tastet et af dem forkert. Jeg har sendt en mail til min bankrådgiver og ringer selvfølgelig derned mandag. Er bare helt i panik da det er et ret stort beløb det drejer sig om. 

Anmeld

16. august 2013

Kamulla

er de overført til en anden bank??? for så er overførslen ikke gået igennem.. og gør det først mandag så der ringer du når de åbner...  

Anmeld

16. august 2013

Zelinasmor

Kamulla skriver:

er de overført til en anden bank??? for så er overførslen ikke gået igennem.. og gør det først mandag så der ringer du når de åbner...  

Ja det må være til en anden bank. Det var egentlig til min mor som har samme bank som jeg. Men skrev 90 og ikke 97 i reg. Nr. Så det er ikke vores Banks reg nr. Pyha. Så burde jeg jo kunne få dem retur 

Anmeld

16. august 2013

asff

xoxotasha skriver:

Hejsa.

Jeg mener, at hvis der findes en konto med det konto nr, og reg nr, som du kom til at sende tilfisk modtager personen beløbet  men det er jo langt fra sikkert, at det findes.

Anmeld

16. august 2013

Sujan

Reg nr viser hvilken bank det er.. Er pengene trukket på din konto? Ellers burde du kunne nå at trække den tilbage via kommende betalinger i din netbank.

Og ja ellers er der desværre ikke andet at gøre end at kontakte din bankrådgiver mandag og høre om de kan hjælpe med at kontakte den bank det nu er overført til.

Anmeld

16. august 2013

NoahEmil

kan du ikke ringe til din bank nu? Nordea feks har da dogåbent for telefoner dog er det ik en afdeling man ringer til, men de kan jo se om der lavet en overførsel?

Anmeld

16. august 2013

Kamulla

xoxotasha skriver:

Ja det må være til en anden bank. Det var egentlig til min mor som har samme bank som jeg. Men skrev 90 og ikke 97 i reg. Nr. Så det er ikke vores Banks reg nr. Pyha. Så burde jeg jo kunne få dem retur 

ja det burde du.. de er mellem 2-3 bankdage om at overføre til andre kontier... og du kan nå at tilbage trække penge inden et hvis antal dage mange kommer jo til at overføre forkert

Anmeld

16. august 2013

Zelinasmor

NoahEmil skriver:

kan du ikke ringe til din bank nu? Nordea feks har da dogåbent for telefoner dog er det ik en afdeling man ringer til, men de kan jo se om der lavet en overførsel?

frøs sparekasse har ikke noget weekend/akutnr. Desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.