oversæt hækle opskrift fra engelsk til dansk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

helle85

Lene Unik skriver:

Godt du fik hjælp. Ellers så skriver du bare igen.

mange tak det skal jeg nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Anonym8827

Lene Unik skriver:

Er det det hele du gerne vil have oversat? En hel oversættelse er jeg ikke sikker på at jeg vil kaste mig ud i, men hvis der er enkelte ting ting du skal have hjælp til, som at oversætte forkortelserne, så hjælper jeg gerne.

Hej kan du hjælpe mig med at lave disse.? På den måde at jeg mangler forståelsen, for hvordan benene sættes sammen med livet ??
Der står at man skal bruge strømpe pind og rund pind, men kan ikke få det til at hænge sammen. hjælp.!! har lagt et billede ved
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2013

helle85

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej kan du hjælpe mig med at lave disse.? På den måde at jeg mangler forståelsen, for hvordan benene sættes sammen med livet ??
Der står at man skal bruge strømpe pind og rund pind, men kan ikke få det til at hænge sammen. hjælp.!! har lagt et billede ved

jeg til lader mig lige at svare

sådan som jeg læser det
så, nå du nå til slut af bukserne, så har du 150 m(hvis det er den mindste str) tilbage, der tager du ½ delen af maskerne, det burde passe med at der hvor man har sat en markeren længerne nede på buskerne på hver side, der tager du den ene del af maskerne altså 75m (på den mindste str) dem fordeler du på 4 strømpe pinde også skrikker du bare vider som der stå under benet. den anden havdel af maskerne skal på en maskeholder.

håber du forstå den forklaring jeg har skrevet jeg er ikke så god til at forklare det på skrift, jeg er bedre til at vise det

Anmeld

19. august 2013

Lene Unik

Mitallerstørsteønske skriver:

Var det svar nok du fik ovenover? Ellers kan du lavet et link til opskriften, så forsøger jeg gerne og forklare.

Anmeld

19. august 2013

Anonym8827

helle85 skriver:

jeg til lader mig lige at svare

sådan som jeg læser det
så, nå du nå til slut af bukserne, så har du 150 m(hvis det er den mindste str) tilbage, der tager du ½ delen af maskerne, det burde passe med at der hvor man har sat en markeren længerne nede på buskerne på hver side, der tager du den ene del af maskerne altså 75m (på den mindste str) dem fordeler du på 4 strømpe pinde også skrikker du bare vider som der stå under benet. den anden havdel af maskerne skal på en maskeholder.

håber du forstå den forklaring jeg har skrevet jeg er ikke så god til at forklare det på skrift, jeg er bedre til at vise det

Jo, det giver meget godt mening. Tror bare jeg få en bekendt til at hjælpe men tak for forklaringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.