Pletter på tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2009

Tina2

Jeg bruger vanish, synes det er et helt fantastisk middel.... Det er den der ligner lidt en flaske toiletrens med to seperate flasker i en- en med lyserødt i og en med hvidt i, og så blander den det når man hælder det ud, MEN har ikke kunnet finde det et par mdr nu, så ved ikke om det er udgået!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

MetteT

Tina2 skriver:

Jeg bruger vanish, synes det er et helt fantastisk middel.... Det er den der ligner lidt en flaske toiletrens med to seperate flasker i en- en med lyserødt i og en med hvidt i, og så blander den det når man hælder det ud, MEN har ikke kunnet finde det et par mdr nu, så ved ikke om det er udgået!!!!!!

Min mands bror arbejder ved Reckett benkciser (staves?) Dem der laver Vanish, veet, cilit bang osv... Og det er desværre udgået!!!!

Knus Mette... Ked af den sørgelige meddelse.. Undskyyyyld...

Anmeld

16. juli 2009

Diana...

Tina2 skriver:

Nej, det kunne jeg ikke medmindre det er en lille ubetydelig plet, som ingen ser alligevel)
Kan ikke fordrage tøj med pletter, det ryger ud, hvis det ikke kan vaskes af eller bleges....

enig

Anmeld

16. juli 2009

Pia.

Tina2 skriver:

Det er på tilbud i Netto lige NU til kun 18 kr... så skynd dig... jeg har købt et lille lager - det er super billigt og super godt...

Anmeld

16. juli 2009

Pia.

MetteT skriver:

Min mands bror arbejder ved Reckett benkciser (staves?) Dem der laver Vanish, veet, cilit bang osv... Og det er desværre udgået!!!!

Knus Mette... Ked af den sørgelige meddelse.. Undskyyyyld...

Det er Dual Power i mener ikke... jeg købe to flasker mere så sent som i går I Netto... - til KUN 18 kr flasken - det er den med to farver, en lyserød og en klar væske som kommer ud af to hulder og blander sig på tøjet...

så netto har det altså endnu... - men måske det er det sidste på hylderne...

knus.

Anmeld

16. juli 2009

starsofheaven

NEJ det kunne jeg aldrig finde på. Skal hun ah en bluse på og ejg ser der er en plet får hun n anden en på. Går jo heller ik selv med plettet tøj.

Anmeld

16. juli 2009

MetteT

Pia. skriver:

Det er Dual Power i mener ikke... jeg købe to flasker mere så sent som i går I Netto... - til KUN 18 kr flasken - det er den med to farver, en lyserød og en klar væske som kommer ud af to hulder og blander sig på tøjet...

så netto har det altså endnu... - men måske det er det sidste på hylderne...

knus.

Ja, det kan være det er en rest...
Men altså, det er min svigermor der har fortalt det, og hun kan sgu godt misforstå ting engang i mellem...  hehe...

Så der er håb endnu, indtil jeg hører det fra hans egen mund..

Anmeld

17. juli 2009

Tina2

Pia. skriver:

Det er på tilbud i Netto lige NU til kun 18 kr... så skynd dig... jeg har købt et lille lager - det er super billigt og super godt...

Jep, jeg var lige i Netto idag og så til min store overraskelse at de stod der til 18 kr!!!!!!!!!!!!!!!! Så jeg købte 12 stk og skal derud imorgen igen, sku nemlig ha en masse andet idag og ku desværre ikke slæbe flere, he he..... Køber nok resten imorgen, ha ha! Der var mange!

Anmeld

17. juli 2009

Bom

Et godt råd fra mig mod pletter...

Jeg bruger Hårlak... Yeps hårlak, det er rigtig godt til meget... Lige når i får noget på tøjet, så spray hårlak på og lad det tørre, og vask så tøjet som du ellers ville have gjort..

Har prøvet det på kaffe pletter, pletter fra hårfarve og blå gajol, det virker på det hele...  

Og så er det jo billig og nemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.