Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janne T. skriver: Bare for at være total lyseslukker undersøgte jeg dem selv for nylig og faldt over det her: http://www.billigeflyverdragter.dk/color-kids-flyv erdragt/Colorkids får en samlet 9. plads ud af 10 testede flyverdragter i Tænks flyverdragtstest fra 2011, bl.a. pga. ringe vandtæthed. Vandet trænger igennem flyverdragten meget hurtigt, og den kan derfor ikke kaldes for vandtæt.
Bare for at være total lyseslukker undersøgte jeg dem selv for nylig og faldt over det her: http://www.billigeflyverdragter.dk/color-kids-flyv erdragt/Colorkids får en samlet 9. plads ud af 10 testede flyverdragter i Tænks flyverdragtstest fra 2011, bl.a. pga. ringe vandtæthed. Vandet trænger igennem flyverdragten meget hurtigt, og den kan derfor ikke kaldes for vandtæt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ude i Herning centret, så du må komme og besøge mig snart! X
Ude i Herning centret, så du må komme og besøge mig snart! X
StineW79 skriver: Se Nu har jeg i hvert fald købt den, så håber vi bliver glade for den!! Vh stine
Se
Nu har jeg i hvert fald købt den, så håber vi bliver glade for den!! Vh stine
Tauf skriver: Sejt du er blevet moderater:-D
Sejt du er blevet moderater:-D
Ja det er da lidt vildt!! X
StineW79 skriver: Nogen der har erfaringer med Color kids flyverdragt? Har lige set den til 300 kr, og overvejer den som extra dragt til thea på næsten 5 år! Vh stine
Nogen der har erfaringer med Color kids flyverdragt? Har lige set den til 300 kr, og overvejer den som extra dragt til thea på næsten 5 år! Vh stine
vi har også brugt colorkids's flyverdragter som reserve og har været yderst tilfredse med dem
DianaRJS skriver: vi har også brugt colorkids's flyverdragter som reserve og har været yderst tilfredse med dem
Årh det lyder da godt!! Det er nu meget smart at man lige ka få et hurtigt svar! Vh stine
StineW79 skriver: Årh det lyder da godt!! Det er nu meget smart at man lige ka få et hurtigt svar! Vh stine
det er det der med ikke lige at læse datoen ups
DianaRJS skriver: det er det der med ikke lige at læse datoen ups
Nååår ja ja, men fik jo de første svar indenfor ca 5-10 min, og det er da fedt. At der så er flere der ser den sener og svare, er da bare dobbelt fedt! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128