Hurtigt ??? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
17 svar
2 synes godt om
16. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nogen der har erfaringer med Color kids flyverdragt? Har lige set den til 300 kr, og overvejer den som extra dragt til thea på næsten 5 år! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Ayasmor

StineW79 skriver:

Nogen der har erfaringer med Color kids flyverdragt? Har lige set den til 300 kr, og overvejer den som extra dragt til thea på næsten 5 år! Vh stine

Min datter havde en colorkids flyverdragt som dragt nr. 2 for et par år siden. Jeg har været fint tilfreds med den og hun var altid varm og tør når den var blevet brugt

Anmeld

16. august 2013

janne1986

Vi har også haft den som nr 2 dragt... Men vi blev så glade for den at det blev en nr 1 dragt

Anmeld

16. august 2013

StineW79

Ayasmor skriver:

Min datter havde en colorkids flyverdragt som dragt nr. 2 for et par år siden. Jeg har været fint tilfreds med den og hun var altid varm og tør når den var blevet brugt

Syntes også den virkede rigtig lækker, så nu købte jeg den! Tak for det hurtige svar!! Vh stine

Anmeld

16. august 2013

StineW79

janne1986 skriver:

Vi har også haft den som nr 2 dragt... Men vi blev så glade for den at det blev en nr 1 dragt

Nu har jeg i hvert fald købt den, så håber vi bliver glade for den!! Vh stine

Anmeld

16. august 2013

Ayasmor

StineW79 skriver:

Syntes også den virkede rigtig lækker, så nu købte jeg den! Tak for det hurtige svar!! Vh stine

Det var så lidt

Anmeld

22. august 2013

Nettemor

Hvor kan man få dem til den Pris? nemlig sådan en jeg tænker Sebastian skal have i år..

Anmeld

22. august 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Hvor kan man få dem til den Pris? nemlig sådan en jeg tænker Sebastian skal have i år..

Ude i Herning centret, så du må komme og besøge mig snart! X

Anmeld

22. august 2013

StudPsyk

StineW79 skriver:

Ude i Herning centret, så du må komme og besøge mig snart! X

Bare for at være total lyseslukker undersøgte jeg dem selv for nylig og faldt over det her:
http://www.billigeflyverdragter.dk/color-kids-flyv erdragt/

Colorkids får en samlet 9. plads ud af 10 testede flyverdragter i Tænks flyverdragtstest fra 2011, bl.a. pga. ringe vandtæthed. Vandet trænger igennem flyverdragten meget hurtigt, og den kan derfor ikke kaldes for vandtæt.

Anmeld

22. august 2013

StineW79

Janne T. skriver:

Bare for at være total lyseslukker undersøgte jeg dem selv for nylig og faldt over det her:
http://www.billigeflyverdragter.dk/color-kids-flyv erdragt/

Colorkids får en samlet 9. plads ud af 10 testede flyverdragter i Tænks flyverdragtstest fra 2011, bl.a. pga. ringe vandtæthed. Vandet trænger igennem flyverdragten meget hurtigt, og den kan derfor ikke kaldes for vandtæt.

Hummm øv, så må vi bare vente og se. Den ska heldigvis " kun " bruges som resave dragt, da thea er en rigtig tumle fis, der forstår at blive beskidt!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.