Cykelhjelm ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Ja har min cykelhjelm på når vi cykler sammen, men ikke når jeg kører alene hvilket jeg nok burde have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Maja88

Ja!!

Anmeld

16. august 2013

lycly

Nej det gør jeg ikke og kommer aldrig til det, og sådan er det bare
Min datter har cykelhjelm på.

Anmeld

16. august 2013

LilleMie

Ja, altid sammen med hende, for vores hjelme ligger ved siden af hinanden  Ind i mellem glemmer jeg den, når jeg lige hurtigt skal ud af døren selv, men det er sjældent det sker og jeg føler mig nøgen uden.

Anmeld

16. august 2013

Ciss

Jeg cykler med hjelm - både med og uden børn.

Anmeld

16. august 2013

camilla10

Kan ikke holde ud, at min søn skulle undvære mig, fordi jeg ikke gad bruge cykelhjelm. Så.. JA! til hver en tid. Og jeg bruger også krudt på at bede dem, jeg holder af, at tage det samme hensyn til mig. Altså at jeg ikke skal undvære dem fordi de synes det går ud over frisuren at bruge cykkelhjelm..

Så PÅ MED HATTEN 

Anmeld

16. august 2013

LinLin

Ja selvfølgelig! - også når jeg cykler alene! (Det er bare utroligt sjældent jeg cykler overhovedet )

Anmeld

16. august 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ja selvfølgelig!! Alt andet vil da være dobbeltmoralsk. Hvorfor beskytte sit barn når man ikke beskytter sig selv. Bare fordi man er voksen skal man da også beskytte sig selv og tage ansvar. 

Hvad vil jer der ikke bruger cykelhjelm sige til jeres børn hvis de spørger jer hvorfor de skal have hjelm på men ikke mor?? Og hvad vil I sige/gøre hvis de ikke vil have hjelm på for deres argument for ikke at ville have hjelm på at "det har mor jo heller ikke så hvorfor skal jeg så have det??"

Anmeld

16. august 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
LuLy skriver:

Nej det gør jeg ikke og kommer aldrig til det, og sådan er det bare
Min datter har cykelhjelm på.

Men hvorfor passer du på din datter men ikke på dig selv?? Hvad er forskellen på hendes hoved og så dit hoved?? 

Anmeld

17. august 2013

lycly

Omsorgsgiver skriver:

Men hvorfor passer du på din datter men ikke på dig selv?? Hvad er forskellen på hendes hoved og så dit hoved?? 

At hun ikke ser dum ud, men det gør jeg Jeg er super forfængelig lige på det på punkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.