Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
modesty skriver: Jeg ville helt klart prøve at eliminere gluten i kosten. Hvis det ikke virker så prøv med stivelse.
Jeg ville helt klart prøve at eliminere gluten i kosten. Hvis det ikke virker så prøv med stivelse.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VIPpigen skriver: Ja, fjern den. Måske han får for meget. Mælk kan godt give mavekramper... Håber hvertfald du finder en løsning, det andet er syndt
Ja, fjern den. Måske han får for meget. Mælk kan godt give mavekramper... Håber hvertfald du finder en løsning, det andet er syndt
Chili skriver: Hjælp mig lige piger! Min søn fylder 10 måneder her den 24.8. Siden han fyldte 6 måneder og begyndte at få alting, har han haft nogle problemer med maven.. Har tidligere snakket med SP om det, og hendes forslag var at fjerne bestemte fødevare i løbet af nogle dage og se om det hjalp. Vi fandt ikke ud af så meget, andet end vi tror det er fordi han fik for meget brød? Problemet er hans prutter og bøvser meget, om dagen viser han ingen smerte ved det, men når han sover skriger også kommer prutterne efterfølgende.. Han har ikke hård mave, og det undre os lidt.. Nogle der har oplevet det samme? Eller har en ide om hvad det kan være? Jeg er selv begyndt at tænke om det er mælken? Hjælp
Hjælp mig lige piger! Min søn fylder 10 måneder her den 24.8. Siden han fyldte 6 måneder og begyndte at få alting, har han haft nogle problemer med maven.. Har tidligere snakket med SP om det, og hendes forslag var at fjerne bestemte fødevare i løbet af nogle dage og se om det hjalp. Vi fandt ikke ud af så meget, andet end vi tror det er fordi han fik for meget brød? Problemet er hans prutter og bøvser meget, om dagen viser han ingen smerte ved det, men når han sover skriger også kommer prutterne efterfølgende.. Han har ikke hård mave, og det undre os lidt.. Nogle der har oplevet det samme? Eller har en ide om hvad det kan være? Jeg er selv begyndt at tænke om det er mælken? Hjælp
Team Putte skriver: Det kan helt klart godt være mælk der er problemet! Her får Ida kun mælk i vs og vand herhjemme.. Vi er rendt ind i det problem af flere omgange og vand vand og vand hjælper
Det kan helt klart godt være mælk der er problemet! Her får Ida kun mælk i vs og vand herhjemme.. Vi er rendt ind i det problem af flere omgange og vand vand og vand hjælper
Chili skriver: Er der ikke gluten i rigtig mange ting ? Jeg er lidt dum på det her område
Er der ikke gluten i rigtig mange ting ? Jeg er lidt dum på det her område
Jo, brød.
modesty skriver: Jo, brød.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128