har du prøvet at ansøge om et beløb gennem en fond?
jeg har engang hørt om en enlig mor (studerende så indkomsten burde være ca det samme) hun søgte ved forskellige fonde om beløb til f.eks fødselsdag og jul. øhm jeg tiltænker lidt at du ville kunne gøre det samme. skriv et brev med jeres situation og hvordan det berører dig og jeres datter og se om du kunne få lidt held der.
når det så er sagt så lyder han da godtnok ikke til at være særlig kvik din eks der
jeg ville kontakte statsamtet så snart i får en anden bolig om en fast samværsordning så deres samvær ikke bliver ødelagt. selvom han er en kegle overfor dig så kan det jo være at han ikke er det som far.
ligegyldigt hvad så er det bare altid rarest at have det hele på plads med weekenderne og ferier. på den måde kan du også bedre slappe af og ikke skal i diskussion med ham efterhånden. så er det bare sådan det er..
i hvertfald så håber jeg inderligt at i snart får noget hjælp og kan få jeres nye start på plads. det er virkelig ærgeligt at din datter skal igennem noget som hun slet ikke er en del af. han burde virkelig skamme sig!!!! men bare vent karma bidder han i røven på et tidspunkt
Anmeld