opdatering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Princesspigen

FrkZier skriver:

han er en nar han er..

og hvor er det dog bare skod af kommunen! de er godt nok ikke til meget hjælp

håber alting flasker sig for dig

ja håber jeg også, syndes godt nok ikke jeg møder meget andet end modstand lige nu :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

FrkZier

Princesspigen skriver:

ja håber jeg også, syndes godt nok ikke jeg møder meget andet end modstand lige nu :-S

det forstår jeg sgu godt du føler

det  skal nok vende

du er pisse hammer sej!

Anmeld

16. august 2013

Princesspigen

FrkZier skriver:

det forstår jeg sgu godt du føler

det  skal nok vende

du er pisse hammer sej!

tak skal du have

Anmeld

17. august 2013

Havre74

Princesspigen skriver:

nogle her inde tænker måske over hvordan det går her efter min x valgte at droppe mig på vores ferie for en anden og yngre model som han enda valgte at bolle med i sin campingvogn mens jeg på hans og samme grund bor i huset med vores fælles datter..

jeg har bedt kommunen om hjælp til at komme på akut listen men fik ingen hjælp der, det er åbenbart ikke akut at være på gaden med en baby..

jeg fandt så selv en lejlighed og søgte om hjælp til indskuddet og fik igen afslag på den grund at kommunen mente at vi må ha forudset problemerne så vi havde tid til at spare sammen til indskud selv.. FLOT når jeg ikke selv vidste han fandt en anden..

banken gav også afslag... hvilke jeg havde regnet med efter som jeg er på kontanthjælp...

nu håber jeg så på at jeg skal ud og se 2 andre steder i weekenden i håb om kommunen så vil hjælpe med indskuddene der, sammentidig er min sagsbehandler ved at indskrive mig på akut listen, så her sker da lidt..  

vi bor stadig i xens hus og han i sin campingvogn.. vi ser ikke meget til ham og det går jo så selvfølgelig ud over forholdet til hans datter.. hun går ikke bare til ham mere og ind i mellem disideret afviser hun ham og vil kun have mig.. (hun er 9 måneder)

vi håber stadig på at flytte hurtigst muligt men intet er vist endnu..

Jeg synes du fortjener, at din tråd bliver "oppet".

Det kan da være, der sidder een med det gyldne råd.

Anmeld

18. august 2013

Princesspigen

Havre74 skriver:

Jeg synes du fortjener, at din tråd bliver "oppet".

Det kan da være, der sidder een med det gyldne råd.

tak skal du have  

Anmeld

18. august 2013

twinny

Du fortjener lige en kæmpe krammer. 

Anmeld

19. august 2013

skatja

har du prøvet at ansøge om et beløb gennem en fond?

jeg har engang hørt om en enlig mor (studerende så indkomsten burde være ca det samme) hun søgte ved forskellige fonde om beløb til f.eks fødselsdag og jul. øhm jeg tiltænker lidt at du ville kunne gøre det samme. skriv et brev med jeres situation og hvordan det berører dig og jeres datter og se om du kunne få lidt held der.

når det så er sagt så lyder han da godtnok ikke til at være særlig kvik din eks der

jeg ville kontakte statsamtet så snart i får en anden bolig om en fast samværsordning så deres samvær ikke bliver ødelagt. selvom han er en kegle overfor dig så kan det jo være at han ikke er det som far.

ligegyldigt hvad så er det bare altid rarest at have det hele på plads med weekenderne og ferier. på den måde kan du også bedre slappe af og ikke skal i diskussion med ham efterhånden. så er det bare sådan det er.. 

i hvertfald så håber jeg inderligt at i snart får noget hjælp og kan få jeres nye start på plads. det er virkelig ærgeligt at din datter skal igennem noget som hun slet ikke er en del af. han burde virkelig skamme sig!!!! men bare vent karma bidder han i røven på et tidspunkt

Anmeld

19. august 2013

Princesspigen

skatja skriver:

har du prøvet at ansøge om et beløb gennem en fond?

jeg har engang hørt om en enlig mor (studerende så indkomsten burde være ca det samme) hun søgte ved forskellige fonde om beløb til f.eks fødselsdag og jul. øhm jeg tiltænker lidt at du ville kunne gøre det samme. skriv et brev med jeres situation og hvordan det berører dig og jeres datter og se om du kunne få lidt held der.

når det så er sagt så lyder han da godtnok ikke til at være særlig kvik din eks der

jeg ville kontakte statsamtet så snart i får en anden bolig om en fast samværsordning så deres samvær ikke bliver ødelagt. selvom han er en kegle overfor dig så kan det jo være at han ikke er det som far.

ligegyldigt hvad så er det bare altid rarest at have det hele på plads med weekenderne og ferier. på den måde kan du også bedre slappe af og ikke skal i diskussion med ham efterhånden. så er det bare sådan det er.. 

i hvertfald så håber jeg inderligt at i snart får noget hjælp og kan få jeres nye start på plads. det er virkelig ærgeligt at din datter skal igennem noget som hun slet ikke er en del af. han burde virkelig skamme sig!!!! men bare vent karma bidder han i røven på et tidspunkt

tak for din besked.. det med fonde, jeg aner ikke hvilke fonde og hvordan osv ?

tja troede egentlig han var klogere end det her men ja, jeg tog fejl..

og ingen tvivl om lige pt ville jeg næsten ønske jeg havde valgt en anden at få barn med for han er da ikke til at stole på pt..

men hvor meget eller hvor lidt jeg går i amtet med ved jeg ikke endnu, men det finder jeg jo ud af når jeg flytter..

og ja venter bare på karma bider til og gerne hårdt

Anmeld

19. august 2013

skatja

Princesspigen skriver:

tak for din besked.. det med fonde, jeg aner ikke hvilke fonde og hvordan osv ?

tja troede egentlig han var klogere end det her men ja, jeg tog fejl..

og ingen tvivl om lige pt ville jeg næsten ønske jeg havde valgt en anden at få barn med for han er da ikke til at stole på pt..

men hvor meget eller hvor lidt jeg går i amtet med ved jeg ikke endnu, men det finder jeg jo ud af når jeg flytter..

og ja venter bare på karma bider til og gerne hårdt

jeg ved det faktisk heller ikke. måske vi skulle opstarte en tråd her på baby og spørge om der er nogle der ved noget??

det lød bare nemt da min veninde ansøgte om det og det gik vist ret hurtigt med at modtage pengene.

Anmeld

19. august 2013

Princesspigen

skatja skriver:

jeg ved det faktisk heller ikke. måske vi skulle opstarte en tråd her på baby og spørge om der er nogle der ved noget??

det lød bare nemt da min veninde ansøgte om det og det gik vist ret hurtigt med at modtage pengene.

lige nu har jeg 2 tråde og kan dårligt holde styr på dem.. men hvis du har lyst er du velkommen til at oprette en tråd, så følger jeg bare med på side linien..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.