nogle her inde tænker måske over hvordan det går her efter min x valgte at droppe mig på vores ferie for en anden og yngre model som han enda valgte at bolle med i sin campingvogn mens jeg på hans og samme grund bor i huset med vores fælles datter.. 
jeg har bedt kommunen om hjælp til at komme på akut listen men fik ingen hjælp der, det er åbenbart ikke akut at være på gaden med en baby..
jeg fandt så selv en lejlighed og søgte om hjælp til indskuddet og fik igen afslag på den grund at kommunen mente at vi må ha forudset problemerne så vi havde tid til at spare sammen til indskud selv.. FLOT når jeg ikke selv vidste han fandt en anden.. 
banken gav også afslag... hvilke jeg havde regnet med efter som jeg er på kontanthjælp... 
nu håber jeg så på at jeg skal ud og se 2 andre steder i weekenden i håb om kommunen så vil hjælpe med indskuddene der, sammentidig er min sagsbehandler ved at indskrive mig på akut listen, så her sker da lidt..
vi bor stadig i xens hus og han i sin campingvogn.. vi ser ikke meget til ham og det går jo så selvfølgelig ud over forholdet til hans datter.. hun går ikke bare til ham mere og ind i mellem disideret afviser hun ham og vil kun have mig.. (hun er 9 måneder)
vi håber stadig på at flytte hurtigst muligt men intet er vist endnu.. 
Anmeld