Til Kastrup med to små børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Bum bum, ja så går den ikke... Der er jo meget forskel på børn og hvordan de reagerer på ændringer i søvn, så hvis dine børn sagtens kan håndtere det (og måske sove på vej hjem i bilen), så kunne det vel lade sig gøre...

Altså,de sover ikke igennem endnu, til trods for de er 3 og 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

bøllen

Anonym skriver:

Og hun har tænkt på ungerne, for meningen var vist at hun ville kører derover, hvilket er en tur på 4,5 time

Og de ville da elske at komme ud og sejle

Tror også vi tager med, så må de sove senere på vejen hjem

Er planen er i tar afsted fredag , sover et sted ( i nærheden ) og står op og følger hende afsted til lufthavnen og kører hjem bagefter ?

det ville jeg helt sikkert gøre når hun betyder så meget for jer . Som sagt vil jeg tro ungerne ville hygge sig og få en god tur . Og mon ikke de falder i søvn på vej hjem i bilen 

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Er planen er i tar afsted fredag , sover et sted ( i nærheden ) og står op og følger hende afsted til lufthavnen og kører hjem bagefter ?

det ville jeg helt sikkert gøre når hun betyder så meget for jer . Som sagt vil jeg tro ungerne ville hygge sig og få en god tur . Og mon ikke de falder i søvn på vej hjem i bilen 

Jep, det er planen

Anmeld

15. august 2013

Malthe2010

Bare lige en sidebemærkning: du må endelig ikke regne med at du kun tager en time at køre til lufthavnen fra Odden af! Der er vejarbejde både i vig, Holbæk, og flere steder på motorvejen i Kbh, derudover når i køre på den tid af morgenen, ramler i nok ind i myldretiden ved Roskilde/København 

Men goD tur, jeg ville ikke bekymre mig om at tage ungerne med, de kan jo sove i bilen, og ellers må de jo bare komme tidligt i seng når i kommer hjem 

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

Bare lige en sidebemærkning: du må endelig ikke regne med at du kun tager en time at køre til lufthavnen fra Odden af! Der er vejarbejde både i vig, Holbæk, og flere steder på motorvejen i Kbh, derudover når i køre på den tid af morgenen, ramler i nok ind i myldretiden ved Roskilde/København 

Men goD tur, jeg ville ikke bekymre mig om at tage ungerne med, de kan jo sove i bilen, og ellers må de jo bare komme tidligt i seng når i kommer hjem 

Årh, tog den bare på krak og der skrev den 1 time og 13 min

Ja, det nok bare det der med at skal vække dem lk 04 om natten, men ja, hvis jeg tænker mig m, så vågner de jo af sig selv flere gange om natten alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.