Til Kastrup med to små børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2013

Anonym trådstarter

En rigtig god ven skal ud og rejse i 2 år, og skal i den forbindelse flyve fra KastrupLørdag morgen, hvor hun skal være kl.05 om morgen

Hun er rigtig tæt med mine børn og jeg og har sprugt om vi ville følge hende derover

Vi bor i det mørke jylland, men ville så sejle fra Århus til Odden, hvorefter der jo så kun er ca 1 times kørsel til Kastrup

Hun vil så at vi kører fredag og napper et hotel således at vi ikke skal køre nat,men ungerne skal jo stadig bankes op kl. 04 lørdag morgen

De vil rigtig gerne sige farvel til hende,de er 3 og 5 år

Ville i tage med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Nej, det tror jeg ikke at jeg ville

Anmeld

15. august 2013

bøllen

Min erfaring fra egne børn er at det går overraskende nemt med at få dem op - selv om det er kl lort . Så umiddelbart ville jeg tage med . Hvis det er en som betyder meget for dig og børnene så ja 

Anmeld

15. august 2013

Anonym

NEJ - ikke om det så var deres egen far Men det er fordi mine unger ville blive fuldstændig kulrede hvis de blev hevet op midt om natten. Tænker du at dine unger kan det uden problemer er det jo noget andet. For mig personligt ville det ikke give mening at 'udsætte' dem for det, det er jo ikke for deres skyld eller noget der er nædvendigt. Men det der med sejltur og overnatning lyder da helt vildt hyggeligt - kan I ikke holde fast i det, hygge om aftenen og så kan hun bare liste af om morgenen og lade ungerne sove videre?

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Min erfaring fra egne børn er at det går overraskende nemt med at få dem op - selv om det er kl lort . Så umiddelbart ville jeg tage med . Hvis det er en som betyder meget for dig og børnene så ja 

Hun fungere som en "moster" for ungerne, og har været med fra deres fødsler af og de elsker hende

Og tror,især den store,rigtig gerne vil sige farvel til hende i lufthavnene

Anmeld

15. august 2013

Troldemommi

Hvis det er meget vigtigt så ville jeg gøre det, børnene kan jo få sig en god middagslur senere  

Monica

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

NEJ - ikke om det så var deres egen far Men det er fordi mine unger ville blive fuldstændig kulrede hvis de blev hevet op midt om natten. Tænker du at dine unger kan det uden problemer er det jo noget andet. For mig personligt ville det ikke give mening at 'udsætte' dem for det, det er jo ikke for deres skyld eller noget der er nædvendigt. Men det der med sejltur og overnatning lyder da helt vildt hyggeligt - kan I ikke holde fast i det, hygge om aftenen og så kan hun bare liste af om morgenen og lade ungerne sove videre?

Var det deres far, var jeg slet ikke i tvivl om at de skulle med

Nej, for hun skal køres fra hotellet til lufthavnen også skulle jeg tage bilen hjem....

Anmeld

15. august 2013

bøllen

Anonym skriver:

Hun fungere som en "moster" for ungerne, og har været med fra deres fødsler af og de elsker hende

Og tror,især den store,rigtig gerne vil sige farvel til hende i lufthavnene

Så ville jeg helt sikkert tage med .

vi plejer at tage på skiferie hvor vi også er oppe kl 3/4 stykker og det er gået så fint.

er sikkert på de ville syntes det er en god oplevelse . 

Anmeld

15. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Var det deres far, var jeg slet ikke i tvivl om at de skulle med

Nej, for hun skal køres fra hotellet til lufthavnen også skulle jeg tage bilen hjem....

Bum bum, ja så går den ikke... Der er jo meget forskel på børn og hvordan de reagerer på ændringer i søvn, så hvis dine børn sagtens kan håndtere det (og måske sove på vej hjem i bilen), så kunne det vel lade sig gøre...

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Så ville jeg helt sikkert tage med .

vi plejer at tage på skiferie hvor vi også er oppe kl 3/4 stykker og det er gået så fint.

er sikkert på de ville syntes det er en god oplevelse . 

Og hun har tænkt på ungerne, for meningen var vist at hun ville kører derover, hvilket er en tur på 4,5 time

Og de ville da elske at komme ud og sejle

Tror også vi tager med, så må de sove senere på vejen hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.