Elias2010??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

TNBC

M&J87 skriver:

Jeg synes at det er FORFÆRDELIGT at der skal debatteres om hvorfor hun har slettet sig! Hvis det var mig, ville jeg da blive ked af at andre skal skrive om mig på den måde! Jeg tror mange her har ALT for meget tid!!!

Jamen undskyld at man bekymre sig om andre.. der skal vi da straks stoppe med.. helt ærligt. Hun sletter sin profil lige pludselig og folk undre sig, og så bliver der snakket og der bliver nævnt den anden debat. Vi sidder jo ikke og betaler hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Loa

Mettefpigen skriver:

Folk er forskellige, og derfor ikk altid enige.... Når man skriver en debat må man forvente at ikk alle er enige i det man skriver... Synes personligt ikk at det er så vildt grimt det folk har skrevet, men hvis hun føler at hun blir nødt til at slette sig så er det det hun skal gøre...,

Jeg siger bestemt heller ikke at alle skal være enige, men der er bestemt også folk der har svært ved at kontrollerer deres temperament/følelser når de svarer på et indlæg....

Man kan sagtens være uenig uden at behøve at være grov...

Anmeld

15. august 2013

Loa

M&J87 skriver:

Jeg synes at det er FORFÆRDELIGT at der skal debatteres om hvorfor hun har slettet sig! Hvis det var mig, ville jeg da blive ked af at andre skal skrive om mig på den måde! Jeg tror mange her har ALT for meget tid!!!

Hov hov der er ingen der har bedt om at skulle debattere hvorfor hun har slettet sig, men jeg havde ikke set den pågældende tråd og undrede mig bare hvorfor hun pludselig var slettet... Thats it....
Synes da det er trist hun følte det var nødvendigt...

Anmeld

15. august 2013

lycly

Synes det er så trist at hun haft behov for at slette sig, men forstår hende sgu godt. Folk herinde mangler virkelig nogen gange empati og situationsfornemmelse! JA det er et debat forum men man må godt lige overveje om ts står i en situation hvor de har behov for en direkte modsat holdning skrevet meget negativt. Og om der direkte er lagt op til en debat. Vi er mennesker og nogen mennesker tager ting mere nært end andre.

Anmeld

15. august 2013

Chili

Loa skriver:

Er der ikke temmelig mange der går til lægen for at få det en lille smule mere virkeligt?
Gjorde jeg da også selvom jeg havde positive test

Men er da trist folk føler det er nødvendigt at slette sig pga andre folks mere eller mindre pæne måder at skrive tingene på....

Jeg ringede da også selv til lægen. Det vel normalt?
Der er også en der har skrevet noget med, når det er så tidligt er der stadig "chance" for abort?! Øh, hvad?! Tak for opbakningen....
Puha...

Anmeld

15. august 2013

Fuglemor

Som flere skriver så er folk ikke altid gode til at svare i tråde. Og jeg synes det er rigtig ærgerligt. Det gør også at man ikke har lyst til at. Sørge om noget fordi man ved hvordan nogen reagere

Anmeld

15. august 2013

Calliope

Nu er det jo ikke den første tråd, folk har været lidt negative overfor Elias2010 og er lidt som om nogle seriøst bare skal være negative, når hun skriver..

Jeg forstår godt, at hun valgte at smutte med måden folk har skrevet til hende på det sidste! Når det er sagt, så har jeg virkelig nydt at følge med i Elias2010's process, alt fra tidlige teste til små hyggelige tråde - og kommer til at savne hende her, så synes klart hun skal komme tilbage

Anmeld

15. august 2013

Loa

Calliope skriver:

Nu er det jo ikke den første tråd, folk har været lidt negative overfor Elias2010 og er lidt som om nogle seriøst bare skal være negative, når hun skriver..

Jeg forstår godt, at hun valgte at smutte med måden folk har skrevet til hende på det sidste! Når det er sagt, så har jeg virkelig nydt at følge med i Elias2010's process, alt fra tidlige teste til små hyggelige tråde - og kommer til at savne hende her, så synes klart hun skal komme tilbage

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.