Elias2010??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

AMM00

Der er så mange folk der har ondt i enden.. altså hvad rager det da dem.. det irriterrr mig at de overhivedet kan finde på at svare på den måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Loa

Chili skriver:

Der er nogle der mener det er "spild" af statens penge hun gik til lægen.. Og at hun tissede inden!
Hold da op folk har travlt

Er der ikke temmelig mange der går til lægen for at få det en lille smule mere virkeligt?
Gjorde jeg da også selvom jeg havde positive test

Men er da trist folk føler det er nødvendigt at slette sig pga andre folks mere eller mindre pæne måder at skrive tingene på....

Anmeld

15. august 2013

Loa

AMM00 skriver:

Der er så mange folk der har ondt i enden.. altså hvad rager det da dem.. det irriterrr mig at de overhivedet kan finde på at svare på den måde..

Ja man kan sandelig skrive sin uenighed på mange måder....

Anmeld

15. august 2013

Mettefpigen

Folk er forskellige, og derfor ikk altid enige.... Når man skriver en debat må man forvente at ikk alle er enige i det man skriver... Synes personligt ikk at det er så vildt grimt det folk har skrevet, men hvis hun føler at hun blir nødt til at slette sig så er det det hun skal gøre...,

Anmeld

15. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
AMM00 skriver:

Altså hvis man skrive noget på offentlige sider må man forvente at folk giver deres mening til kende. Så man kan vel ikke bare sige hvad rager det dem. Det er jo netop skrevet til brugerne på baby.dk

Anmeld

15. august 2013

TNBC

AMM00 skriver:

Det kaldes en debatside. Folk har forskellige meninger.. og hvis nogen synes det er åndsvag idé at tage til læge så tidligt, så lad dem....men jeg synes altså ikke at de er så grove.
Jeg har da helt sikkert fået værre svinere, men jeg lader det ikke påvirke mig, fordi det er det en debat er om, meninger.. hvis vi alle var enige og åhh noget så søde ved hinanden, havde det altså været en kedelig debatside.. jeg elsker baby.dk, selvom at jeg får skideballer tit, men det er fordi folk er uenige med mig, og det skal de have lov til.

Anmeld

15. august 2013

l.kjoeller

Jeg tror der kan være mange grunde til hun ikke er her mere og det er ikke op til os at gætte eller køre debat på hvorfor. Ikke ment  ondt

Anmeld

15. august 2013

M&J87

Jeg synes at det er FORFÆRDELIGT at der skal debatteres om hvorfor hun har slettet sig! Hvis det var mig, ville jeg da blive ked af at andre skal skrive om mig på den måde! Jeg tror mange her har ALT for meget tid!!!

Anmeld

15. august 2013

mrhl

Yurie skriver:

Det kaldes en debatside. Folk har forskellige meninger.. og hvis nogen synes det er åndsvag idé at tage til læge så tidligt, så lad dem....men jeg synes altså ikke at de er så grove.
Jeg har da helt sikkert fået værre svinere, men jeg lader det ikke påvirke mig, fordi det er det en debat er om, meninger.. hvis vi alle var enige og åhh noget så søde ved hinanden, havde det altså været en kedelig debatside.. jeg elsker baby.dk, selvom at jeg får skideballer tit, men det er fordi folk er uenige med mig, og det skal de have lov til.

Næh de er ikke specielt grove, men tonen er bestemt ikke særlig behagelig. Som jeg forstår det er tråden ikke oprettet med et emne der skal diskuteres, men blot en oplevelse som ts gerne ville dele med os andre. Ligesom mange andre opretter tråde som simpelthen bare er for at dele en oplevelse eller et billede eller you name it. Alt behøver ikke diskuteres, og hvis man har noget man undrer sig over, er der altså mange forskellige måder at gøre det på, og mange forskellige toner at bruge, også selvom det er på skrift det foregår

Anmeld

15. august 2013

TNBC

mrhl skriver:

Næh de er ikke specielt grove, men tonen er bestemt ikke særlig behagelig. Som jeg forstår det er tråden ikke oprettet med et emne der skal diskuteres, men blot en oplevelse som ts gerne ville dele med os andre. Ligesom mange andre opretter tråde som simpelthen bare er for at dele en oplevelse eller et billede eller you name it. Alt behøver ikke diskuteres, og hvis man har noget man undrer sig over, er der altså mange forskellige måder at gøre det på, og mange forskellige toner at bruge, også selvom det er på skrift det foregår

Det har du ret i, men jeg synes bare nogen er hurtige til at fare op i det røde felt??
Det er jo ikke fodi de siger; man tager da for fælden ikke op til lægen så tidligt??
De spørg hvorfor hun gør det, når hun er sikker(den er med at der er spild af kommunens penge, var dog grov) for ja, og hvad så??
Men så er der hurtigt nogen der mener at ændre har ondt i røven, at de nedhakker hende.. de forstår bare ikke hvorfor hun er taget derop så tidligt, og det er også fair nok, de skulle måske bare have skrevet det anderledes... men nogle gange går tingene lidt hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.