jeg er så tosset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Lilje82 skriver:

Hvis det forholder sig som du skriver, at han er fyret på grund af manglende arbejde, sig så ansat andre i samme funktion, så er jeg ret sikker på at fagforeningen kan køre en sag til jeres fordel.

Der står i den fyreseddel det er pga manglende arbejde og de har ansat en ny inden han blev fyret og nu her i mandags ansatte de endnu en. Og de sagde vist heller ikke andet til min kæreste end mangelende arbejde. Og det kan jo ikke passe nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Mick

MiichellaMalou skriver:

Det er så langt ude som noget kan være.. håber nu at krifa går ind og hjælper da det her har været meget underligt i det hele taget.

ellers så prøv at ringe til 3F :-)

Anmeld

15. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Mick skriver:

ellers så prøv at ringe til 3F :-)

Ja nu må vi se om krifa er noget værd.. da han er medlem der.

Anmeld

15. august 2013

MyLove E

Skal han ha halvdelen af barslen eller de 14 dage som han er berettet til?
Hvis det kun er de 14dage tror jeg det er derfor.
Men de må ikke bruge begrundelsen manglende arbejde oh så ansætte to nye..

Anmeld

15. august 2013

Lilje82

MiichellaMalou skriver:

Der står i den fyreseddel det er pga manglende arbejde og de har ansat en ny inden han blev fyret og nu her i mandags ansatte de endnu en. Og de sagde vist heller ikke andet til min kæreste end mangelende arbejde. Og det kan jo ikke passe nu

Nej et er netop det jeg tænker :-)

Så se I bare at få fat på fagforeninen og se hvad de siger.

Anmeld

15. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Tauf skriver:

Skal han ha halvdelen af barslen eller de 14 dage som han er berettet til?
Hvis det kun er de 14dage tror jeg det er derfor.
Men de må ikke bruge begrundelsen manglende arbejde oh så ansætte to nye..

Han sagde i maj han regnede med de 14 dage en måned men ihvertfald 14 dage han tog. Da de spurgte ham.
Nej det mener jeg heller ikke de må men det har de gjort

Anmeld

15. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Lilje82 skriver:

Nej et er netop det jeg tænker :-)

Så se I bare at få fat på fagforeninen og se hvad de siger.

Ja håber også min kæreste har ringet derind så er spændt på at hører når han kommer hjem.

Anmeld

15. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
MiichellaMalou skriver:

Tror slet ikke det handler om manglende arbejde, men den mail, som de kæreste skrev..

tror der står en meget forsmået leder og ikke kan tåle kritik.. Og måske synes at hans ansætte ikke skal fortælle hvordan man leder sit firma... 

Håber i får gang i den fagforening...

Anmeld

15. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Mathias Villads skriver:

Tror slet ikke det handler om manglende arbejde, men den mail, som de kæreste skrev..

tror der står en meget forsmået leder og ikke kan tåle kritik.. Og måske synes at hans ansætte ikke skal fortælle hvordan man leder sit firma... 

Håber i får gang i den fagforening...

Ja kan selvfølgelig også være de er blevet sure over at min kæreste har åbnet sin mund. Selvom de sagde det ikke var det. Og de synes det var en god mail, og det skulle han selvfølgelig bare gøre igen.

Anmeld

15. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
MiichellaMalou skriver:

Ja kan selvfølgelig også være de er blevet sure over at min kæreste har åbnet sin mund. Selvom de sagde det ikke var det. Og de synes det var en god mail, og det skulle han selvfølgelig bare gøre igen.

Det vil de sige, for ikke at tabe ansigt..

firmaer skal være så rummelige, men der sidder jo stadig tosser som ledere, som ikke kan se det positive i kritik, såvel som ros... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.