Anonym skriver:
Piver er måske et forkert ordvalg fra min side. Mit er nok lidt piv. Men for andre kvinder som måske har forsøgt længe er det ikke længere piv.
Har kun været igang 1 måned
Er på cyklusdag 45 nu i første cyklus. 

Ja det uretfærdigt. Puha..
Hvorfor skal det også være så svært for nogle, og så nemt for så mange andre. Det uretfærdigt.
Hvordan ved i det allerede nu? (Hvis jeg må spørge, du skal selvfølgelig ikke svare, hvis ikke du ønsker det
)
DEt håber og tror jeg også. Men min krop er ikke helt normal, og har aldrig været det. Så frygter lidt, at den ikke er i stand til at blive gravid.

Men tak 

Min mand blev testen for mange år siden da han var sammen med sin eks, der fik han afvide at han slet ikke kunne få børn, dog da han blev testen dengang tog både ham og hans eks en pokkers masse narko, så da vi begyndte og snakke om børn fortælte han at han havde fået afvide at han ikke kunne få børn, men jeg ville ikke tage det for gode vare da jeg viste han havde taget en masse narko den gang, så jeg sendte ham afsted til lægen igen og han fik en henvisning til at få det tjekket.
Da vi fik svar var det self. ikke det jeg havde håbet med det var bedre end det han fik for flere år siden, han har kun 20 % svømmer der er i live og af dem er det kun 10% der svømmer som de skal de andre 10% er meget meget sløve, så i bund og grurd er der 90% af hans svømmer der er i vejen for de 10% der kan og vil noget - men han KAN får børn der skal bare noget hjælp til.
Min krop er sgu heller ikke helt normal, men så passer den bare til resten af mig 
Hvis du er bange for at du ikke kan få børn kan du jo snakke med din læge om det, og så kan du få en henvisning til at blive undersøgt, selv om de dog gerne vil undersøge manden først, men i skal have forsøgt i, men det er et år før de vil lade jer undersøge. Men hey man kan jo pynte lidt på hvorlænge man har forsøgt, det kan lægen jo ikke bevise, vedmindre man er på p-piller eller anden for for prvintion - men ssssssh det må man ikke sige højt sådan noget