Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fenja09 skriver: Jeg troede kun man kunne få tandlægehjælp hvis man er på kh, men det er da rigtig fint hvis SU modtagere også har mulighed for det.
Jeg troede kun man kunne få tandlægehjælp hvis man er på kh, men det er da rigtig fint hvis SU modtagere også har mulighed for det.
du kan også få hjælp selv om du har arbejde, det hele handler om hvor meget din indtægt er... de skal bruge papir på alle dine udgifter og indtægter og bankpapir og derefter opgøre de så ud fra sin overslag fra tandlægen hvor meget du kan få af hjælp (ud fra disse papir du har afleveret)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad hvis man som kh-modtager har samlever med fast indkomst? Jeg fik et ansøgningsskema til en enkeltydelse, og der skal samlevers indkomst også oplyses/dokumenteres. Tandlægens overslag var 2.090,-
Mon der er noget at komme efter der?
Kofoed. skriver: det er pr regning, så hvis hver regning er under 10000, så må man få ordnet alle de tænder man vil. min veninde har i hvert fald lige gjort det sådan og jeg skal i gang nu her.
det er pr regning, så hvis hver regning er under 10000, så må man få ordnet alle de tænder man vil. min veninde har i hvert fald lige gjort det sådan og jeg skal i gang nu her.
Ja men tandlægen sagde bare at jeg var omfattet en anden paragraf når det er så stort et beløb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128