Overslag fra tandlægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
13 svar
3 synes godt om
14. august 2013

M&N

Hej piger..

Er der nogen af jer som har været til tandlægen og fået et overslag på over 20.000?

Jeg var til tandlægen igår og fik akut fjernet 2 kindtænder, havde været der til et tjek 3 uger forinden for at få taget røntgen og få lavet et overslag - som lyder på 24.000.

Jeg er på kontanthjælp og er under 25, så er omfattet af den nye lov.

Men det er jo op til 10.000 og så er det vist en anden paragraf, nogle der har fået bevilget penge af kommuen på over 10.000?

Sorry, hvis jeg formulerer mig forkert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

channie-g

MorTilMalucca skriver:

Hej piger..

Er der nogen af jer som har været til tandlægen og fået et overslag på over 20.000?

Jeg var til tandlægen igår og fik akut fjernet 2 kindtænder, havde været der til et tjek 3 uger forinden for at få taget røntgen og få lavet et overslag - som lyder på 24.000.

Men det er jo op til 10.000 og så er det vist en anden paragraf, nogle der har fået bevilget penge af kommuen på over 10.000?

Min mand har lige fået lavet hans tænder for 18.300 hvor a kommunen betalte 17.800 af dem... Han er på su under 25

Anmeld

14. august 2013

MorTil4<3

MorTilMalucca skriver:

Hej piger..

fik du fjernet 2 kindtænder for 20.000 kr!!!!

jeg fik fjernet en kindtang for 930 kr!!!

Anmeld

14. august 2013

Camilla <3

Misforstod vidst indlægget  

Anmeld

15. august 2013

M&N

MilleMus1988 skriver:

fik du fjernet 2 kindtænder for 20.000 kr!!!!

jeg fik fjernet en kindtang for 930 kr!!!

Neeeeeeeeeeej nej! Jeg har fået et overslag på at få hele min mund lavet for 24.000. Kindtænderne blev fjernet akut, det må de gerne imens kommunen behandler ansøgningen.

Anmeld

15. august 2013

Chili

MorTilMalucca skriver:

Hej piger..

Min mand har fået ordnet tænder for 5600kr. Han er på kh og jeg su kommunen betalte 5000kr.

Anmeld

15. august 2013

Kofoed.

det er pr regning, så hvis hver regning er under 10000, så må man få ordnet alle de tænder man vil. min veninde har i hvert fald lige gjort det sådan og jeg skal i gang nu her.

Anmeld

15. august 2013

Fenja09

channie-g skriver:

Min mand har lige fået lavet hans tænder for 18.300 hvor a kommunen betalte 17.800 af dem... Han er på su under 25

Jeg troede kun man kunne få tandlægehjælp hvis man er på kh, men det er da rigtig fint hvis SU modtagere også har mulighed for det.

Anmeld

15. august 2013

Silas&Mille

Det lyder da som en rigtig god ting.

Hvordan behandles sådan en sag, hvad kigger de på?

Jeg er pt på KH og har søgt ind på en uddannelse, så ender måske snart på SU. 

Er godt nok 29, men har det nogen betydning?

Anmeld

15. august 2013

B&J

jeg ville hoppe på kommunen og se om de ikke vil hjælpe dig..

med overslaget så kan du søge om hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.