så skuffet :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

nej nemlig, vi er forelsket i navnet og ingen kan på nogen måde tale os fra det, desværre er det min egen mor som har startet alt det negative snak om navnet og øv hvor har det givet meget knas
vores søn kommer til at hedde Thor

Det kommer ikke andre ved, hvad I kalder jeres barn, så længe det er et navn I er glade for.

Det er trist at din mor vil sige negative ting omkring navnet, det kommer der jo intet godt ud af, og hun kommer ´jo til at vænne sig til det alligevel.

Thor er da et fint og kraftfuldt navn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

pussekat

DianaRJS skriver:

kan godt være jeg reagere helt forkert...

jeg har siden ejg var en lille pige altid sagt hvis jeg fik en pige ville jeg gerne hun kom til at hedde emilie, af en eller anden mærkelig grund har det bare holdt ved.

kæresten havde så sagt han synes det var et godt navn og hun self skulle hedde det, men nu fordi han mor ikke kan lide det, er han trukket i land, og bliver bare så skuffet over ham. ved godt der er et stykke tid til twinsene kommer, men ork jeg synes det er tamt

har prøvet at forklare ham på en god måde at det synes jeg ikke var iorden for, for mig var det en "drøm" og vi var jo blevet enige om at pigen skulle hedde det, men han er fuldstændig ligeglad

tror bare jeg skal tage den med ham i mrogen når han kommer hjem fra LA!!

så kan jeg ligge her og surmule over det

hejsa
du skal hold på det og det kom ikke hans mor ved hvad jer barn/børn skal hedder det kun lige pas at dig svigermor som sige hvad jer børn skal hedder det her i hus her vi snakkes om vis det lykke for os nu pb er kom op og køre igen og det bliv en lille pige skal hun hedder EMMA efter EMMA fra årgang 0 af

Anmeld

14. august 2013

Carina:-)

pussekat skriver:

hejsa
du skal hold på det og det kom ikke hans mor ved hvad jer barn/børn skal hedder det kun lige pas at dig svigermor som sige hvad jer børn skal hedder det her i hus her vi snakkes om vis det lykke for os nu pb er kom op og køre igen og det bliv en lille pige skal hun hedder EMMA efter EMMA fra årgang 0 af

Ih hvor spændende ,hvor er I i behandling henne?

Anmeld

14. august 2013

Pikku Myy

I er to der skal have et barn sammen og I skal begge to være enige om et navn. Hvis din kæreste ikke bryder sig om Emilie, kan du vel ikke tvinge det igennem. Heller ikke selvom han oprindeligt var med på idéen.

Du skriver at svigermor er grunden til at han har skiftet mening. Tag en snak med ham. Hvis det viser sig at det er pga svigermor, kan det være du kan overbevise ham om at hun ikke skal have så stor indflydelse, men måske kan du ikke, og så bliver I nok nødt til at kigge i navnebogen igen.

Anmeld

14. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

LLiLig

Det kommer ikke andre ved, hvad I kalder jeres barn, så længe det er et navn I er glade for.

Det er trist at din mor vil sige negative ting omkring navnet, det kommer der jo intet godt ud af, og hun kommer ´jo til at vænne sig til det alligevel.

Thor er da et fint og kraftfuldt navn 

Lige præcis, forstår bare ikke hvor man skal sige sin mening om navnet hvis det er negativt

tak synes vi også

Anmeld

15. august 2013

pussekat

Carina:-) skriver:

Ih hvor spændende ,hvor er I i behandling henne?

hejsa
vi er ikke i behandling mere vi vil prøve her hjem at se om vi kan lave en det eer sjov end behandling for det vil mand ikke mere

Anmeld

15. august 2013

M&J87

BigHope13 skriver:

nej nemlig, vi er forelsket i navnet og ingen kan på nogen måde tale os fra det, desværre er det min egen mor som har startet alt det negative snak om navnet og øv hvor har det givet meget knas
vores søn kommer til at hedde Thor

Thor er da fantastisk flot, forstår ikke at man får negative kommentarer!

Anmeld

15. august 2013

VIPpigen

Du skal holde fast. Det er ikke din svigermor der skal vælge navnet.

får jeg nogensinde en dreng (hvis jeg da får en nummer 2) så vil jeg gerne han skal hedde Tobias. Jeg elsker det navn, min svigermor hader det, fordi det minder om ballademagere fra den skole hun er sekretær på...

Helt ærligt, skal vi vælge navne efter hvad ANDRE syntes er bedst, så bliver vi aldrig enige.

I valgte et navn, sådan er det, og hun må acceptere. 

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

M&J87 skriver:

Thor er da fantastisk flot, forstår ikke at man får negative kommentarer!

mange tak jeg glæder mig også til at kalde ham det, for vi er jo forelsket i vores lille bebs og navnet.
Forstrår bare heller ikke at folk overhovedet gider at komme med negative kommentare om navne, det er kun op til forældrerne hvad deres børn skal hedde, og kunne aldrig selv drømme om at sige noget negativt om andres valg, så må jeg tage det med mig hjem og fortælle til kæresten, at det navn var godt nok ikke noget jeg selv ville have valgt til mine unger.

Anmeld

15. august 2013

DianaRJS

dejligt at se jeg ikke er helt ude i hampen her....

jeg fik snakket med ham i går og fortalt at vi jo var blevet enige, og at hans mor var hans mor og ikke vores tvillingers, så derfor havde hun bestemt intet at skulle have sagt...

og for mig ville det være det samme som hvis jeg sagde drengen ikke kunne hedde liam til mellemnavn da det er et navn han hæfter ved, og jeg har det på samme måde med emilie, og kunne han godt se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.