så skuffet :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
21 svar
12 synes godt om
14. august 2013

DianaRJS

kan godt være jeg reagere helt forkert...

jeg har siden ejg var en lille pige altid sagt hvis jeg fik en pige ville jeg gerne hun kom til at hedde emilie, af en eller anden mærkelig grund har det bare holdt ved.

kæresten havde så sagt han synes det var et godt navn og hun self skulle hedde det, men nu fordi han mor ikke kan lide det, er han trukket i land, og bliver bare så skuffet over ham. ved godt der er et stykke tid til twinsene kommer, men ork jeg synes det er tamt

har prøvet at forklare ham på en god måde at det synes jeg ikke var iorden for, for mig var det en "drøm" og vi var jo blevet enige om at pigen skulle hedde det, men han er fuldstændig ligeglad

tror bare jeg skal tage den med ham i mrogen når han kommer hjem fra LA!!

så kan jeg ligge her og surmule over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Pinkrose

Kan godt forstå du skuffet havde jeg godt nok også været :/

Jeg har også siden jeg var lille haft en ide om hvad min datter skulle hedde, hvis jeg var så heldig at få en,
Og for at sige hvor meget det betød for mig var jeg af den overbevisning at hvis min mand ikke kunne lide det fandt jeg da bare en ny mand :p så var vigtigt. ( ville jeg selvfølgelig aldrig gøre )

Men da jeg fik min datter var der også flere der ikke var helt vilde med navnet, men jeg ville have hun skulle hedde det, og når hun først kom til verden kunne hun jo ikke hedde andet og de har aldrig nævnt det igen med de ikke kunne lide det.

Så ville sige til din kære mand, at det er jeres barn, og jer to der vælger navn og han må jo kunne lide navnet eftersom han sagde ja til at starte med.
Og sige at hans mor ikke skal være medbestemmende, og er helt sikker på hun kommer til at forgude hende børnebørn ligemeget hvad de hedder og at når hun ser jeres pige og hvis i vælger det navn at hun selvfølgelig kun kunne hedde det <3

Anmeld

14. august 2013

Silas&Mille

Her var det 'bare' familien der ikke var vilde med at vores datter skulle hedde Mille. Men det var det farmand havde valgt så det skulle hun hedde.

Og nu kan hun selvfølgelig ikke hedde andet 

Tag den med ham. Få ham til at indse at det INTET har med hans mors mening at gøre. kun jeres

Anmeld

14. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg have bare sagt nå men sådan bliver det. Det var det aftalen var fra starten af og det er ikke din mor der skal bestemme navnet!

Selvom det lyder hårdt så var det jo det i havde aftalt og så kan han jo ikke bare pluselig lave det om fordi hans mor ikke lige syntes om det han må jo selv godt kunne lide navnet når han selv gik med til det..

Anmeld

14. august 2013

TNBC

DianaRJS skriver:

jeg har siden ejg var en lille pige altid sagt hvis jeg fik en pige ville jeg gerne hun kom til at hedde emilie, af en eller anden mærkelig grund har det bare holdt ved.

kæresten havde så sagt han synes det var et godt navn og hun self skulle hedde det, men nu fordi han mor ikke kan lide det, er han trukket i land, og bliver bare så skuffet over ham. ved godt der er et stykke tid til twinsene kommer, men ork jeg synes det er tamt

har prøvet at forklare ham på en god måde at det synes jeg ikke var iorden for, for mig var det en "drøm" og vi var jo blevet enige om at pigen skulle hedde det, men han er fuldstændig ligeglad

han skal kravle ud fra under sin mors skørter..
Det er sku da ikke hans mor der skal have et barn.
bestemmer mor alt for ham?

Min far er da heller ikke super vild med navnet på hans nye barnebarn, men han forlanger da ikke at det bliver ændret bare fordi han ikke er vild med det(endnu)

Anmeld

14. august 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

hold fast i navnet, og lad ikke kærestens mor få lov at få en mening,

her har vi også fra start vist hvad lillemanden skulle hedde, men SÅ mange har ytret en negativ mening om navnet desværre, men vi rykker os ikke, det er vores søn og han får det navn vi har bestemt BASTA

dog har vi nu besluttet på de negative bekostninger at skulle vi være så heldige at få flere børn bliver navnet holdt for os selv, gider ikke al det bøvl,

Anmeld

14. august 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

hold fast i navnet, og lad ikke kærestens mor få lov at få en mening,

her har vi også fra start vist hvad lillemanden skulle hedde, men SÅ mange har ytret en negativ mening om navnet desværre, men vi rykker os ikke, det er vores søn og han får det navn vi har bestemt BASTA

dog har vi nu besluttet på de negative bekostninger at skulle vi være så heldige at få flere børn bliver navnet holdt for os selv, gider ikke al det bøvl,

Det skal andre jo heller ikke blande sig i 

Vil du dele med os andre, hvad han skal hedde?

Anmeld

14. august 2013

Troldemommi

DianaRJS skriver:

Hold da op, skulle din svigermor ikke lige blande sig helt udenom, det er da en beslutning hun ikke skal blande sig i overhovedet. 

Syntes Emilie er et super sødt navn 

Monica 

Anmeld

14. august 2013

Masig

DianaRJS skriver:

Da vi fortalte familien (både min og kærestens) at vores søn skulle hedde Fabian, kiggede de bare underligt på os... Det mente de altså ikke vi kunne kalde ham...

Han hedder Fabian og det er det perfekte navn synes vi, og familien har selvfølgelig accepteret det...

Der vil formentlig altid være nogen i ens omgangskreds som ikke synes helt om de navne man vælger, vi er jo forskellige, men der er jo i sidste ende ikke andre end jer til at bestemme 

HVis I kan lide Emilie og begge mener det er det rigtige navn, så er det bare det hun skal hedde, og så skal I da være ligeglade med hvad andre siger.. Men synes ikke det er første gang jeg høre at mændene gør hvad deres mor siger hehe....

Anmeld

14. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Det skal andre jo heller ikke blande sig i 

Vil du dele med os andre, hvad han skal hedde?

nej nemlig, vi er forelsket i navnet og ingen kan på nogen måde tale os fra det, desværre er det min egen mor som har startet alt det negative snak om navnet og øv hvor har det givet meget knas
vores søn kommer til at hedde Thor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.