Riskiks eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Får dit barn riskiks?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.561 visninger
24 svar
11 synes godt om
14. august 2013

Mama1304

Førhen fik min søn en gang imellem en riskiks, samtidig med han fx spiste frugt og grønt, men efter der nærmest kom forbud imod det, turde jeg simpelthen ikke? 

Er det farligt, skadeligt eller ej? Min søn er 2 år og 4 mdr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Nadia&Daniel

Mama1304 skriver:

Førhen fik min søn en gang imellem en riskiks, samtidig med han fx spiste frugt og grønt, men efter der nærmest kom forbud imod det, turde jeg simpelthen ikke? 

Jeg har stemt nej - min begrundelse: Laura gider ikke have dem, så her i huset er det spild af penge..

Anmeld

14. august 2013

Juliekp

Mama1304 skriver:

Min datter på 7 mdr. får altså en riskiks i ny og næ Den økologiske udgave og uden salt.

Anmeld

14. august 2013

Clisolka

Her har jeg også stemt nej af den eneste grund, at Isabella ikke spiser dem 

Anmeld

14. august 2013

bøllen

Har stemt ja, mit barn får det ind imellem. Der kommer hele tiden ting vi ikke må , så er det riskiks så er det tandpasta. mm

så længe mit barn ikke lever af det så har jeg det ok med det

Anmeld

14. august 2013

Kløver

Sjældent, ikke pga undersøgelsen men fordi vi bare er vant til så mange andre ting bla nogle lækre grøntsagskiks fra lidt eller fuldkorns mariekiksene/ forskellige udgaver af digestive

Anmeld

14. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvis riskiks skulle været farligt ville hele Kina nok have været død forlængst ! Min 2 årig får ris kiks samtidigt med frugt. 

Anmeld

14. august 2013

Eliza

senere fandt de jo ud af at riskiks er lige så farligt som et stort glas vand. 

Malthe gider desværre ikke rigtig riskiks. Gad han dem, havde han os fået dem. 

Anmeld

14. august 2013

MyLove E

Jeg har sagt nej. Han har aldrig fået dem, jeg synes de lugter a h...... til

Men hvis det kun er en gang imellem sker der ikke noget. De har også sagt de ikke er så farlig som først antaget

Anmeld

14. august 2013

MorTil4<3

prøv at undersøge rundt omkring en klog mand et eller andet sted fra fandt jo ud af at det var gået langt over gevind hehe, og at man skulle spise sindsygt mange før det ville skade bare det MINDST

og her snakker vi om en pakke om DAGEN! og det er der jo ik nogen børn der spiser

så her er svaret JA mine unger får riskiks, alle slags med alt smag hehe
de er syge med riskiks med bbq hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.