Valg af skole (børn) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

PernilleogLouis

Nu starter min dreng først næste år - har dog valgt skole til ham - har valgt en folkeskole til ham - dog ikke den han "hører til".

jeg har valgt udfra et besøg på skolen og udfra at mange af deres principper er nogen som jeg selv vægter højt, det er en mindre skole end den han ellers hører til - de kører kun m to spor og med åbne dører og det tiltaler mig ret meget. Også er det vigtigt for mig at der er meget fokus på det sociale 

i vores by er der kun en privatskole det er en kristen skole og det er ikke noget jeg har lyst til - syns det er vigtigt at der er venner osv i nærheden så derfor vil en privatskole i en anden by ikke en mulighed - i hvert fald ik til at starte m 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Mutti2

Hej Piger. Først og fremmest tak for alle jeres svar. jeg er ked af at jeg skriver så sent. Men jeg er lidt igennem en tumult perioder. Og har ikke altid overskud til at svare herinde. Vil hellere bruge min energi på min lille pige  

Det har været spændende at læse jeres begrundelser for jeres valg. Og jeg må indrømme at jeg stadig er vildt meget i tvivl. Det ene øjeblik, er jeg fast besluttet på at det skal være privat skolen (forberedelsen, har hele tiden været den eneste privatskole der har været under overvejelse), og det næste øjeblik går jeg og leder efter åbent hus dage på de forskellige skoler. 

Ork jeg synes det er svært. For vores valg betyder bare SÅ meget for deres fremtid  

men jeg er dybt taknemmelig for alle jeres indlæg Så... TAK  

Ha en skøn dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.