Kan jeg blive medlem af danmark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

K&S

bobbles skriver:

Tak for svar :-) men prøver at snakke med dem også håbe jeg kan komme ind. Har godt nok depression Ja men har fået det vildt godt. Har været sygemeldt hele året men jeg skal starte uddannelse i morgen og føler mig rask så håber jeg kan blive medlem

Jeg er næsten 100% sikker på, du får afslag pga. medicin og diagnose - men du kan vist melde dig ind i s-gruppen og få tilskud til nogle ting, du kan bare ikke rykke videre op i en "bedre" gruppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

stjernehimmel

bobbles skriver:

Har tænkt mig at melde mig ind i Danmark. Mine to piger bliver os dækket gratis til de er 16 år. Men spørgsmålet et så fordi jeg tager citolapram mod depression. Og de skriver man ikke kan blive medlem hvis man er syg eller tager medicin. Plus så har min store datter epilepsi. Hvor gode chancer har jeg for at blive medlem? :-)

Desværre... stod der selv da jeg ventede og der var svaret klart NEJ.. selvom det var et år siden jeg sidst havde taget dem...

det kan være du kan blive medlem men ikke så du får samme goder som andre desværre

Anmeld

14. august 2013

Lise

Min mand fik afslag fordi han havde været til fysioterapeut inden for det seneste år. Så jeg tror også at du får afslag.

Anmeld

14. august 2013

Tranebaer

Med epilepsi kommer hun aldrig ind. Ved ikke om du kan være heldig at komme ind når din depression er overstået, evt. efter flere raske år..

Anmeld

14. august 2013

Sander&Vitus-Mor

bobbles skriver:

Har tænkt mig at melde mig ind i Danmark. Mine to piger bliver os dækket gratis til de er 16 år. Men spørgsmålet et så fordi jeg tager citolapram mod depression. Og de skriver man ikke kan blive medlem hvis man er syg eller tager medicin. Plus så har min store datter epilepsi. Hvor gode chancer har jeg for at blive medlem? :-)

jeg kan ikke blive medlem af danmark pga min rygsygdom skoliose, samt slidgigt i ryggen, og skævt bækken.. 

-Det skulle jeg have haft gjort inden jeg blev udredt, satans! 

Anmeld

14. august 2013

L&V

Det er ik helt rigtigt at man ikke ka blive medlem fordi man tager medicin ellet har en diagnose men de vil højrstsansyneligt ikke dække noget der skyldes eller vedrøre det..

Anmeld

14. august 2013

esioul

Månsson skriver:

Det er ik helt rigtigt at man ikke ka blive medlem fordi man tager medicin ellet har en diagnose men de vil højrstsansyneligt ikke dække noget der skyldes eller vedrøre det..

Det er gruppe "s" jeg har linket til som man kan komme i selvom man ikke kan erklæres rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.